بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر تولیدکننده‌های داخل کشور به فکر افزایش کیفیت محصولات تولیدی باشند، برند‌های ایرا جهانی شده و از آن استقبال بسیاری می‌شود.
کد خبر : ۱۹۸۴۷۳

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا منصوری دررابطه با صحبت‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ارائه محصولات لوازم خانگی داخلی با برند خارجی اظهار کرد:فروش محصولات با نام برند‌های خارجی نوعی کم فروشی و خیانت است، زیرا با این عمل، خریدار فریب می‌خورد.

وی افزود: در صورتی که لوازم خانگی ایرانی با قیمت و کیفیت مناسب در بازار به فروش رسد، خریدار پس از یک بار استفاده، به این محصولات اعتماد کرده و در خرید‌های بعدی خود نیز به دنبال برند ایرانی است.

نماینده مردم ساوه در خانه ملت ادامه داد: نمی‌توان با نام یک برند معروف محصولی بی کیفیت را به بازار عرضه کرد و فقط به دلیل وجود برند، انتظار فروش بیشتری را داشته باشیم، حتی کالا‌های چینی نیز کیفیت‌های متفاوتی دارند و متناسب با کیفیت قیمت‌گذاری می‌شوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: اگر تولیدکننده‌های داخل کشور به فکر افزایش کیفیت محصولات تولیدی باشند، برند‌های ایرانی جهانی شده و از آن استقبال بسیاری می‌شود، همان گونه که در گذشته کالای چینی مورد استقبال نبود، اما هم اکنون بازار‌های اروپایی را تسخیر کرده است.

منصوری درباره گران بودن لوازم خانگی در یک سال گذشته گفت: بخشی از مواد اولیه موردنیاز تولید لوازم خانگی وارداتی است و عوارض اخذ شده برای واردات این مواد در گرانی این محصولات موثر است حال آنکه افرادی به راحتی لوازم خانگی را قاچاق می‌کنند و از پرداخت عوارض معاف هستند و می‌توانند سود‌های کلان به دست آوردند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر