بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

دولت باید جلوی پس‌لرزه‌های افزایش قیمت‌ها را بگیرد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:دولت باید جلوی پس‌لرزه‌های افزایش قیمت‌ها را پس از تثبیت قیمت دلار و ارز بگیرد و برخورد شدید با دلالان و سودجویان و حتی برخی کارخانجات دولتی تولیدکننده اقلام خوراکی همچون لبنیات ضرورت دارد.
کد خبر : ۱۹۹۰۳۲

دولت باید جلوی پس‌لرزه‌های افزایش قیمت‌ها را بگیرد

به گزارش بورس نیوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی از افزایش تدریجی قیمت اقلام خوراکی باوجود تثبیت قیمت دلار اظهار کرد: باوجود ثابت ماندن قیمت ارز و بالا نرفتن قیمت سوخت، عده‌ای بی‌توجه به فشار‌ی که به مردم به دلیل تحریم وارد شده همچنان خون مردم را می‌مکند به همین دلیل افزایش قیمت‌ها به طور تدریجی ادامه دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: در گذشته سالی یک یا دو بار قیمت کالا‌ها به خصوص اقلام خوراکی افزایش پیدا می‌کرد، اما در حال حاضر هرچند روز یکبار این اتفاق می افتد. اتفاق جدیدی به لحاظ اقتصادی و سیاسی در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای که دلیلی بر ادامه گرانی‌ها در ایران باشد رخ نداده به‌همین دلیل گرانی‌های کنونی هیچ توجیهی ندارد جزء یله و رها ماندن بازار.

وی ادامه داد: کشور توانسته دیواره عظیمی از تحریم را بشکند، اما سودجویان و ادامه بی‌نظارت کار را خراب کرده است. علاوه‌بر ضرورت افزایش نظارت بر بازار تولید و توزیع باید با فرهنگ‌سازی ولع خرید را از مردم ستاند تا در مواقع گرانی اقدام به خرید نکنند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی بیان کرد: دولت باید جلوی پس‌لرزه‌های افزایش قیمت‌ها را پس از تثبیت قیمت دلار و ارز بگیرد و برخورد شدید با دلالان و سودجویان و حتی برخی کارخانجات دولتی تولیدکننده اقلام خوراکی همچون لبنیات ضرورت دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:مسئولان نباید نسبت به سرنوشت مردم بی‌تفاوت باشند زیرا مردم از وضع اقتصادی، ناراحت و عصبانی بوده بنابراین باید در جهت رفع دغدغه‌های آن‌ها قدم‌های جدی‌تری برداشته شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:

مراجعه برخی صاحبان خودرو ۶ بار در روز به پمپ بنزین

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

افزایش قیمت برنج به جیب کشاورز نمی رود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

مردم برای تامین کالای اساسی خود مشکل دارند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد:

بورس کالا، مبنای مکانیزم عرضه و تقاضا و کشف قیمت واقعی

ارسال نظر