بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:

استفاده مردم از حمل و نقل ریلی و جاده‌ای

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: افزایش نرخ بلیط هواپیما در چند سال اخیر سبب شده که مردم برای تردد بین شهری از حمل و نقل ریلی و جاده‌ای استفاده کنند و این مسئله مشکلات مالی بسیاری را برای ایرلاین‌ها ایجاد کرده است.
کد خبر : ۱۹۹۰۴۸

استفاده مردم از حمل و نقل ریلی و جاده‌ای

به گزارش بورس نیوز، مجید کیانپور از افزایش نرخ بلیط پرواز‌های هوایی در ایام خاص انتقاد و اظهار کرد: در سال‌های اخیر شاهد افزایش قیمت بلیط و تلاطم در بازار پرواز‌های هوایی هستیم، متأسفانه ایرلاین‌ها در ایام خاص مانند ایام شهادت امام رضا (ع) یا ایام تعطیل، نرخ بلیط هواپیما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند و این موضوع باعث نارضایتی مسافران شده است.

وی افزود: متأسفانه با وجود تأکید وزیر راه و شهرسازی درباره مدیریت بازار بلیط هواپیما و مقابله با افزایش غیرقانونی نرخ بلیط، باز شاهد بالارفتن قیمت ها در هفته جاری برای مقاصد خاص از جمله مشهد مقدس هستیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: یکی از دلایل افزایش چشمگیر قیمت بلیط، فعالیت شرکت‌های چارتری در پرواز‌های هوایی بوده که این شرکت‌ها با انحصارسازی پرواز‌های هوایی، قیمت بلیط را در ایام خاص بالا می‌برند، هر چند که وزارت راه و شهرسازی وعده توقف فعالیت این شرکت‌ها را داده، اما هنوز چارتری‌ها در حوزه پرواز‌های هوایی فعال هستند.

کیانپور تاکید کرد: به طر حتم فعالیت چارتری‌ها به حمل و نقل هوایی کشور آسیب وارد می‌کند و این مسئله موجب بی اعتمادی مردم به ایرلاین‌ها می شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در خانه ملت خاطرنشان کرد: افزایش نرخ بلیط هواپیما در چند سال اخیر سبب شده که مردم برای تردد بین شهری از حمل و نقل ریلی و جاده‌ای استفاده کنند و این مسئله مشکلات مالی بسیاری را برای ایرلاین‌ها ایجاد کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: امیدوارم وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی هر چه سریع‌تر برای ساماندهی بازار پرواز‌های هوایی عمل کرده و با تخلفات غیرقانونی در عرصه فروش بلیط هواپیما برخورد جدی کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

ثبت نام ۱۵ هزار نفر در طرح ملی مسکن

رئیس کمیته حمل‌ونقل کمیسیون عمران مجلس گفت:

استفاده از ظرفیت‌های داخلی کلید توسعه حمل‌ونقل ریلی

عضو کمیسیون عمران مجلس:

افزایش قیمت بلیط قطار درست نیست

ارسال نظر