بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
هوای خوش کیش در فضای این شرکت؛

"سپ" کوتاه نمی‌آید

فاصله درآمد‌های ۹ماهه سال جاری از ۱۲ماهه سال قبل بسیار اندک بوده و قطعا مجمعی متفاوت از سال گذشته در انتظار سهامداران "پرداخت الکترونیک سامان کیش" خواهد بود.
کد خبر : ۱۹۹۴۲۸

به گزارش واحد سنجش و راه حل‌های رفتاری در بازار (آبسیم) بورس نیوز، شرکت "پرداخت الکترونیک سامان کیش" تا به امروز در مسیر سال گذشته گام برداشته و یک روند مشخص را در پیش گرفته و این مورد در شرایطی که رکود اقتصادی بر فضای کسب‌وکار حاکم شده، خود یک نکته مثبت تلقی می‌شود.

این شرکت ۹ماه از سال مالی منتهی به آذر۹۸ را با تحقق سود ۵۲۵ریالی به ازای هر سهم سپری کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴درصد رشد نشان می‌دهد؛ این موضوع نشان از ثبات رویه در عملکرد شرکت است.

در دوره مذکور ۱۲هزار و ۹۹میلیارد ریال درآمد عملیاتی کسب کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۹درصدی را به معرض نمایش می‌گذارد؛ البته "سپ" برآورد کرده در ۳ماهه پایانی سال مالی خود ۶هزار و ۶۶۰میلیارد ریال فروش انجام دهد و مجمع درآمد‌های خود را به رقم ۱۸هزار و ۷۶۰میلیارد ریال برساند تا در مقایسه با عملکرد سال۹۷ رشد ۴۷درصدی را به معرض نمایش بگذارد.

شایان ذکر است که در مهرماه، یک هزار و ۵۱۸میلیارد ریال از ۶هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده برای سه ماهه چهارم سال مالی منتهی به آذر، به واقعیت بدل شده است.

همان‌طور که در تصویر بالا ملاحظه می‌کنید، فاصله درآمد‌های ۹ماهه سال۹۸ از ۱۲ماهه سال۹۷ بسیار اندک بوده و قطعا روند صعودی درآمدزایی "سپ" باز هم ادامه خواهد یافت و مجمعی متفاوت از سال گذشته در انتظار سهامداران خواهد بود.

از نگاه مبلغ درآمد، "سپ" رتبه دوم را در بین شرکت‌های حاضر در گروه رایانه به نام خود ثبت کرده است که نشان از سهم بالای این شرکت از بازار فروش محصولات و خدمات، دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
این شرکت سرمایه گذاری کرد؛

"سپ" سهام خرید

رشد ۲۹ درصد درآمد از کارتخوان‌های این شرکت؛

پاییز «سپ» گرمابخش مجمع زمستانی شد

با افزایش درآمد‌های ناشی از دستگاه pos رقم خورد؛

افزایش ۳۰درصدی درآمد‌های "سپ"

روند رو به رشد درآمد‌ها ادامه یافت؛

تراکنش سود از درگاه "سپ"

ارسال نظر