بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
در معاملات امروز نماد‌های "کبافق"، "سدشت" و "فولاژ" بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.
کد خبر : ۲۰۵۲۰۱

تاثیر مثبت

به گزارش بورس نیوز، امروز شاخص بورس تهران به کانال ۳۶۷ هزار و ۳۳۳ واحد بازگشت. شاخص کل هم وزن نیز ۱۱۶ عدد ۱۱۶ هزار و ۶۹۰ واحد را نمایش داد. شاخص بازار اول به کانال ۲۶۲ هزار واحد وارد شد و شاخص بازار دوم روی رقم ۷۶۷ هزار واحد ایستاد. شاخص فرابورس نیز روی عدد ۴۷۹۷ واحد ایستاد.

امروز با دست به دست شدن ۷ میلیارد سهم و اوراق بهادار طی ۲۹۶ هزار نوبت دادوستد، ارزش معاملات به بیش از ۳۱۳۱ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نماد‌های "کبافق"، "سدشت" و "فولاژ" بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نماد‌های "فولاد"، "فارس" و "فملی" بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز "وتجارت"، "وبملت" و "وساپا" پربیننده‌ترین نماد‌های بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، فلزات اساسی برترین گروه صنعت بود و شیمیایی و بانک به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

سهامداران حقوقی در معاملات امروز بورس تهران برای حمایت از بازار ۱۸۵۰ میلیارد تومان خرید کردند که یک رکورد به شمار می‌آید. خرید حقوقی‌ها در فرابورس نیز ۲۰۲ میلیارد تومان بود. این ارزش معاملات نوید بازگشت تعادل به بازار سهام را می‌دهد و حفظ قدرت نقدشوندگی بازار در شرایط کنونی بهترین خبر برای اهالی بورسی بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

جانب دارانه بودن حمایت حقوقی‌ها

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نیرو در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

ولتاژ عرضه‌اولیه در "بورس"

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

صرف اتکا به حمایت حقوقی‌ها صحیح نیست

کارشناس بازارهای مالی در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

مثلث حمایت از بازار سرمایه

ارسال نظر