بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
این سیمانی گزارش داد؛

سود خالص هر سهم "سصوفی"۲۷۹ریال

شرکت سیمان صوفیان سود عملیاتی دوره مورد گزارش را ۴۴۷میلیارد ریال، سود خالص را ۳۰۷میلیارد ریال و سود انباشته را ۳۵۴میلیارد ریال اعلام کرده است.
کد خبر : ۲۰۷۲۲۰

سود خالص هر سهم

به گزارش بورس نیوز، شرکت کارخانجات سیمان صوفیان در گزارش منتشر شده خود با سرمایه ۵۵۰میلیارد ریالی سود خالص هرسهم را ۲۷۹ریال اعلام کرد.

این شرکت سود عملیاتی دوره مورد گزارش را ۴۴۷میلیارد ریال، سود خالص را ۳۰۷میلیارد ریال و سود انباشته را ۳۵۴میلیارد ریال اعلام کرده است.

"سصوفی" در این دوره توانسته ۷۴هزار و ۷۴۲تن انواع سیمان را به مبلغ ۱۲۷میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال فروش صادراتی داشته باشد.

در پیش‌بینی‌های این شرکت اعلام شده است برای دوره ۳ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ فروش شرکت ۲۷۴هزار تن و به ارزش ۴۹۵میلیارد و ۹۷۰میلیون ریال خواهد بود. همچنین برای دوره مالی ۳ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ فروش این شرکت ۳۹۷هزار تن و مبلغ آن ۷۵۶میلیارد و ۴۷۵میلیون ریال خواهد بود.
همچنین فروش داخلی این شرکت به حجم یک میلیون و ۲۰۱هزار و ۵۵۸تن و به ارزش ۲هزار و ۸۲میلیارد ریال رسیده که از این محل ۶۹۲میلیارد و ۴۱۰میلیون ریال سود ناخالص شناسایی کرده است.

"سصوفی" طی گزارش منتشر شده به اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اشاره کرده و اعلام کرد که هدف عمده شرکت در خصوص فروش، حفظ بازار داخلی و افزایش صادرات است که علت آن نیز اشباع بازار داخلی با تنوع بخشی به تولیدات است و به جهت پاسخگویی به درخواست مشتریان این اقدام‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، پیش از این "سصوفی" در حال حاضر افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی دارد که تاکنون در مرجع رسمی ثبت شرکت‌ها به ثبت نرسیده است. این شرکت با سرمایه فعلی ۵۵۰میلیارد ریالی قصد دارد سرمایه خود را به مبلغ یک هزار و ۱۰میلیارد ریال برساند. قرار بوده این مبلغ از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین شود و هدف از این اقدام اصلاح ساختار مالی اعلام شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
خبر خوب برای سهامداران سیمان صوفیان؛

"سصوفی" آماده پرداخت می شود

بهبود دوجانبه این سیمان‌ساز در مسیر پیش‌بینی ها؛

فاصله‌ها در «سصوفی» کمتر شد

مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

دروازه اوراسیا در دستان «سصوفی»

ارسال نظر