بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
کارشناس صنایع غذایی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

اصلاح بازار و رشد سرمایه‌گذاری‌ها در "زراعت"

با در نظر گرفته شدن نرخ ارز ۸ هزار تومانی در لایحه بودجه و با توجه به اینکه این نرخ نسبت به سال گذشته تغییری نداشته، خوش بینی را به بازار سرمایه تزریق کرده است.
کد خبر : ۲۰۷۷۰۸

بخش زراعت مناسب برای سرمایه گذاری

شهلا حیدری کارشناس صنایع غذایی در خصوص مزایای سرمایه‌گذاری در این صنایع به بورس‌نیوز اظهار کرد: بخش زراعت در ۶ ماهه دوم سال با رشد بالایی مواجه نبوده و با توجه به احتمال اصلاح بازار در چند روز آتی سرمایه‌گذاری روی این سهم‌ها می‌تواند مناسب باشد.

وی در خصوص حمایت از غذایی‌ها عنوان کرد: بخشی از غذایی‌ها که وارداتی هستند مانند روغنی‌ها اگر از سوی صنایع داخلی حمایت و به خودکفایی در داخل برسند و از نظر ارزی شرایط مناسب‌تری برایشان ایجاد شود، وابستگی به واردات آن‌ها کمتر شود می‌توان رشد خوبی برای آن‌ها متصور بود.

کارشناس معاونت اقتصادی وزارت کار در رابطه با مناسب‌ترین نرخ ارز برای صنایع غذایی تصریح کرد: با توجه به در نظر گرفته شدن نرخ ارز ۸هزار تومانی در لایحه بودجه و با توجه به اینکه این نرخ نسبت به سال گذشته تغییری نداشته، خوش‌بینی را به بازار سرمایه تزریق کرده است.

حیدری گفت: اگر این نرخ ثابت مانده و نوسانات ارز کنترل شود برای بخش خصوصی مفید واقع خواهد شد. فاصله بین بخش خصوصی و دولتی نباید افزایش بیابد و زمینه را برای بازار سیاه آماده کند تا بخشی از منابع به آن سو رود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

راهکارهایی برای جلوگیری از خروج نقدینگی بازار سرمایه

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

راهکارهایی برای جلوگیری از خروج نقدینگی بازار سرمایه

ارسال نظر