بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به فروش‌های اهالی برج بانک‌سبزپوش که هت‌تریک دقیقه ۹۰ را ثبت کردند تا شایعاتی که قبل از ریزش، برای رئیس ملاصدرا پیشخور می‌کنند.
کد خبر : ۲۱۲۴۵۲

هت‌تریک بانک سبزپوش!

به گزارش بورس‌نیوز، هت‌تریک را فقط در فوتبال مشاهده نمی‌کنید، بلکه در کوچه پانزدهم نیز بورس‌بازان قدیم هم با این قاعده آشنایی کامل دارند و با چنین روش‌هایی گل‌کوچک بازی می‌کنند؛ در آخرین مزایده‌ای که توسط یکی از بانک‌های سبزپوش در دقیقه ۹۰ امسال ارائه شد، سخنگوی ما خبر آورده که این مزایده پیش از این با یکی از غول‌های معدنی حتی مبایعه‌نامه‌ای تنظیم و واگذار شده است.

کرمانی‌ها و اصفهانی‌ها
بازی‌گردان‌های جدید بازارسرمایه

مالکیت کنترلی این غول معدنی به‌عنوان بزرگ‌ترین هلدینگ معدنی و فولادی کشور در اختیار "فولاد" بوده بنابراین به این ترتیب سکان مدیریت بازار سرمایه به دست اصفهانی‌ها و کرمانی‌هایی افتاد که در سپهر سیاسی اقتصادی پیش روی ایران بسیار موثر خواهند بود؛ سنگ آهن گل گهر، سنگ آهن چادر ملو، سنگ آهن ایران زمین، فولاد خراسان، ملی مس ایران، کابل شهید قندی یزد، هلدینگ امید و فولاد مبارکه اصلی‌ترین دارایی‌های این هلدینگ معدنی به شمار می‌روند.

از سوی دیگر باید اشاره داشت که بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت بازار سرمایه به ارزش تقریبی ۵۰ هزار میلیارد تومان که نقش لنگر را برای بازار همواره بازی می‌کرده متعلق به مجموعه تامین سرمایه‌ای بوده که زیر‌مجموعه همین بانک است.

شایعات به نام وزارت به کام ملاصدرا
سخنگوی راه‌پله همچنین با انتقاد از آنکه هر زمانی که بازار قرمز می‌شود، چرا شایعه عزل، رفتن و ترک کار رئیس ملاصدرات پیش کشیده می‌شود؛ طبق شنیده‌ها آقای رئیس می‌خواهد قبل از ریزش اساسی بازار چهارگوشه رینگ بازار را ببوسد و به‌عنوان آخرین فاتح بازار را ترک کند و بعضی از رفقا جور شایعه‌سازی را در کانال‌های تلگرامی بدوش کشیدند، آقای رئیس اندکی صبر کنید، سحر نزدیک است!

بهمن‌نشینان پساکرونا
با توجه به شیوع کروناویروس در بین مسئولین، شنیده شده که بیمارستانی نزدیک به برج دوبرال درهمسایگی محل قتل مرحومه شهردار اسبق مسئول لم‌گاه آقایان شده تا استراحت پساکرونایی داشته باشند؛ البته در این جمع طبق آخرین شنیده‌ها مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش نیز برای این استراحت‌گاه، دربست گرفته است.

 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
دبیر انجمن سنگ آهن ایران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

قیمت سنگ آهن ایران، واقعی نیست!

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

مستعد ریزش!

محاسبه سود و زیان حقوق دولتی این مس‌ساز؛

"فملی" و خبر ۳۰۰ میلیاردی

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

ریسکی قوی تر از سقوط قیمت نفت!

ارسال نظر
نظرات بینندگان
اهوازی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
اگر نوسان 2 در صد می شد بهتر بود الان ضرر ما راکی جبران میکند . لعنت بر بی افراد صلاحیت و قدرت طلب .