بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
شبکه پرداخت در اختیار «وبملت»؛

«آپ» قافیه شعر «پرداخت» شد

بر اساس آمار و اطلاعات منتشر شده، شبکه شاپرک حجم عظیمی از نقدینگی را درون خود جابجا می‌کند و در این بین، «به پرداخت ملت» در کنار «بانک ملت» بیشترین سهم را برای خود کنار گذاشته‌اند.
کد خبر : ۲۱۵۶۵۳

«آپ» قافیه شعر «پرداخت» شد

به گزارش واحد سنجش و راه حل‌های رفتاری در بازار (آبسیم) بورس نیوز، بر اساس گزارش‌های موجود، در اسفند ماه سال ۹۸ بالغ بر ۲.۲ میلیارد تراکنش از درگاه شاپرک انجام شده که ارزش آن بالغ بر ۳۲۰ هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان بود.

مطابق همیشه شرکت «به پرداخت ملت» بیشترین سهم از نظر تعداد و مبلغ را دارد. این شرکت با سهم ۲۲.۴ درصدی از تعداد تراکنش‌ها و ۲۳.۷ درصدی از مبلغ آن ها، همچنان بیشترین سهم را به خود اختصاص داده و در جایگاه نخست هر دو بازار ایستاده است.

«آپ» قافیه شعر «پرداخت» شد

اختلاف سهم مبلغی بیش از ۷ درصدی با شرکت دوم یعنی شرکت «پرداخت الکترونیک سامان»، نقش شرکت «به پرداخت ملت» را در میزان ارزش ریالی تراکنش‌های پرداخت کارت را به روشنی بیان می‌کند. از نظر تعداد تراکنش نیز با شرکت دوم اختلاف ۳ درصدی دارد.

«آپ» قافیه شعر «پرداخت» شد

از نظر سهم تعدادی و مبلغی تراکنش، تغییری خاصی در جایگاه شرکت‌ها ایجاد نشده و اسفند ماه نیز همانند بهمن ماه سپری شده است.

نکته قابل ذکر این است که «به پرداخت ملت» با تسلط بر بازار کارتخوان فروشگاهی خود را به این جایگاه رسانده است و ۲۳ درصد از بازار تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی را از آن خود کرده است اما؛ در بحث تراکنش‌های اینترنتی و موبایلی، قافیه را به «آسان پرداخت پرشین» باخته است.

شرکت «آسان پرداخت پرشین» با نرم افزار «آپ» ۳۱.۶ درصد از تعداد تراکنش‌های موبایلی را پوشش می‌دهد و علاوه بر این، با کسب ۳۱.۲ درصد از سهم بازار تراکنش‌های اینترنتی، به عنوان ارائه دهنده خدمات به بیشترین تعداد تراکنش‌های مذکور به شمار می‌رود.

در آن سوی داستان شاپرک، بانک‌ها نیز درگیر هستند و هر یک در تلاش برای کسب سهم بیشتر از این درگاه پرسود هستند.

همانطور که در تصاویر ذیل مشاهده می‌کنید، «بانک ملت» توانسته از نظر تعداد و مبلغ تراکنش به ترتیب سهم ۲۲.۷ و ۲۳.۲ درصدی را از آن خود کند و همانند گذشته با اختلاف زیاد، بالاترین سهم از پذیرش تراکنش‌های بازار را به خود اختصاص دهد و در رتبه اول در بین تمام بانک‌های پذیرنده قرار بگیرد.

«آپ» قافیه شعر «پرداخت» شد

«آپ» قافیه شعر «پرداخت» شد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بررسی تراکنش‌های دستگاه‌های پوز این شرکت؛

درخواست سهامداران "آپ" برای اتخاذ استراتژی جدید سودسازی

نگاهی به جدیدترین روند سودآوری این شرکت پرداخت الکترونیک؛

"آپ" از ثبات نیفتاد

ارسال نظر