بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
کسب سود خالص ۲۷۵ میلیارد ریالی در سال گذشته؛

افزایش ارزش معاملات سود رایان هم افزا را ۳ برابر کرد

به نظر می‌رسد این شرکت که انتظار می‌رود در هفته‌های آتی در بازار سرمایه عرضه شود، با توجه به رشد ارزش معاملات بازار سرمایه به ۱۵۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۱۸۳۰۷

کسب سود خالص ۲۷۵ میلیارد ریالی در سال گذشته

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت رایان هم افزا در سال مالی گذشته با توجه به افزایش قابل ملاحظه ارزش معاملات بازار سرمایه با رشد جالب توجه سوداوری همراه بوده که سود خالص محقق شده این شرکت در سال مالی منتهی به پایان سال ۹۸ معادل ۲۷۵ میلیارد ریال بوده است.

کسب سود خالص ۲۷۵ میلیارد ریالی در سال گذشته


جمع درآمد‌های عملیاتی این شرکت در سال گذشته به ۵۶۳ میلیارد ریال رسیده و درآمد‌های این شرکت نرم افزاری عمدتا از محل ارائه خدمات برخط و آنلاین شرکت‌های کارگزاری، مدیریت سامانه‌های جامع کارگزاری‌ها و وب سایت‌های صندوق‌های سرمایه گذاری محقق می‌شود.


حاشیه سود عملیاتی این شرکت در حدود ۶۰ درصد است. به نظر می‌رسد این شرکت که انتظار می‌رود در هفته‌های آتی در بازار سرمایه عرضه شود، با توجه به رشد ارزش معاملات بازار سرمایه به ۱۵۰ هزار میلیارد ریال رسیده و همچنین رشد ارزش صندوق‌های سرمایه گذاری و افزایش تعداد معامله‌گران آنلاین، با افزایش سنگینی در سودآوری مواجه باشد. با این حال، مشکلات مربوط به سامانه‌های معاملاتی آنلاین این شرکت از جمله معضلات بازار است.


از نکات قابل ذکر دیگر این شرکت می‌توان به این نکات اشاره کرد که در حال حاضر سامانه‌های مدیریت جامع کارگزاری‌ها به تعداد ۶۵ شرکت و مدیریت سامانه‌های برخط ۵۵ شرکت کارگزاری و همچنین مدیریت عملیات ۱۶۷ صندوق سرمایه گذاری بر عهده این شرکت بوده که سهم از بازار این شرکت در خصوص مدیریت معاملات بر خط معادل ۵۵ درصد و سامانه‌های جامع کارگزاری به میزان ۶۲ درصد بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گزارش‌هایی در آستانه عرضه‌اولیه OMS معروف منتشر شد؛

رشد محسوس درآمد و سود "رایان هم افزا"

مدیر عامل شرکت رایان همافزا در گفت‌وگو با بورس نیوز:

اختلال امروز ربطی به OMS ها نداشت!

ارسال نظر