بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

آیا شاخص برای رشد بعدی پشتیبان دارد

مدیرعامل کارگزاری بانک آینده در بررسی بازار سرمایه اظهار کرد: با توجه به شرایط بنیادی، شاخص توقف را تجربه خواهد کرد چون رشد خوبی داشته و با در نظر گرفتن وضعیت اخیرِ حاکم بر شرکت‌های حاضر در بورس و فرابورس، رشد بعدی بازار منوط به عوامل بنیادی دیگری خواهد بود.
کد خبر : ۲۱۸۳۴۴

شاخص برای رشد بعدی پشتیبان ندارد

احمد اشتیاقی به رشد شاخص تا یک میلیون واحد اشاره و به بورس نیوز گفت: از لحاظ بنیادی جدای از جریانات نقدینگی که در روند قیمت سهم موثر بوده، آنچه که شاخص توانست خود را به یک میلیون واحد برساند عمدتا بر محور کاهش نرخ سود سپرده قرار داشت .

این کارشناس بازارسرمایه خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد، از لحاظ بنیادی، در عددهایی که شاخص قرار گرفته، برای رشد بعدی پشتیبانی خاصی وجود نداشته باشد، بسیاری از افراد درحال حاضر سودهای خوبی را تجربه می‌کنند اما؛ ترجیح می‌دهند که بازار ای تی اف را ( که پایان هفته بعد قطعی می‌شود) بررسی کرده و بنا بر استقبال صورت گرفته از ای تی اف بانکی‌ها، مجددا شروع به حضور در بازار کنند.

اشتیاقی در پایان شرایط حال حاضر را طبیعی عنوان کرد و افزود: اصلاحات ذات بازار است.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 
"نقدینگی" وزن ETFها را می‌اندازد!
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز عنوان کرد:
حرکت بعدی دلار نیمایی باید رصد شود
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:
"بورس" در ابهام واگذاری سهم‌های دولتی!
صف‌نشین‌هایی که هوشمند نیستند
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛
صف‌نشین‌هایی که هوشمند نیستند
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
این بی سواد رو که من خوب می شناسم فقط سه ترم مشروط شد دانشگاه بقیش بماند
تو رو خدا آدمای با سواد بیارین نه این شخص رو
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
بورس شاخص دومیلیونی هم پشت سرخواهدگذاشت کجای کارین
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
ها،،،فعلا كه ريخت و همه را بدبخت كرد
ناشناس
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
اگه داخل بورسی حتما برو مفهوم اصلاح وریختن رو یادبگیر بیسواد
حیدر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
داداش اگه باسواد بود که اینجا نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
سهامداری کنید فعلا،سهامتون رو ارزون نفروشید
داود
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
شما بازار رو با بقیه اجناس یا ملک مقایسه کنید میبینید که بورس حبابی نیست مگه کدوم جنس یا ملکی ۲۰ برابر قیمت پارسال نشده که الان گیر دادن به حباب بورس الان ارزش ریال اونی نیست که سهمی زیر ۳۰۰۰ تمن باشه
محمد
Canada
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
فعلا سهام داری کنید برای تصمیم گیری هنوز زوده
فراموش نکنید هیجانی عمل کردن همیشه پشیمانی داره
ارسطو
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
بفروشید ماهی هر وقت از آب بگیری تازست