به گزارش بورس نیوز، نشست خبری" استارتاپ گردشگری فلایتیو" به صورت آنلاین و با حضور علی کشفی، همبنیان گذار و مهیار محمدی مدیر مارکتینگ فلایتیو به بهانه «تغییرات بصری این برند» برگزار شد.
به گزارش بورس نیوز، علی کشفی در خصوص تاثیر کرونا بر آمار این کسب و کار حوزه گردشگری اظهار کرد: کرونا تاثیر بدی بر تمامی حوزهها داشته و یکی از صنایعی که در خط مقدم آسیب این بیماری قراردارد، صنعت گردشگری است. گردشگری در بسیاری از کشورها سهم زیادی از اقتصاد را به خود اختصاص داده و از این رو شاهد خسارتهای زیاد در تمام دنیا هستیم.
کشفی با اشاره به مشکلات سال ۹۸ گفت: «سال ۹۸ سال بسیار سختی بود و اتفاقهای زیادی برای گردشگری رخ داد که در صدر آن مسائل قطعی اینترنت در آبان و آذر قرار دارد. این اتفاقات تفکر ایجاد تغییر در فرآیندهای کسب و کار فلایتیو را رقم زد.
کشفی در خصوص تاثیر کرونا بر میزان فروش این کسب و کار گردشگری عنوان کرد: در دوران اوج این بیماری، فلایتیو با افت ۹۰ درصدی فروش مواجه شد، در حال حاضر به ریکاوری پرداخته و به ۴۰ درصد فروش قبل از کرونا بازگشتهایم.