بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
رشد ۲.۱۸۹ واحدی بازار سرمایه پس از کاهش ۲۵۱,۵۴۸ واحدی؛

اتمام سیر نزولی بازار پس از ۴ روز

بازارسرمایه در ضعف نظام آموزشی که برای تازه‌واردها "آموزش" جدیدپس از تجربه روزهای نزولی شدیدی که بعد از مدت‌ها رشد
کد خبر : ۲۲۵۶۹۱

رشد ۲.۱۸۹ واحدی بازار سرمایه پس از کاهش ۲۵۱,۵۴۸ واحدی

به گزارش بورس‌نیوز، بازار سرمایه پس از پشت سر گذاشتن ۴ روز متوالی که با منفی روند کاهشی رو به رو بود در روز دوشنبه ۹۹.۰۵.۲۷، رشدی ۲.۱۸۹ واحدی را شاهد بود که در مقابل این روند نزولی ایستادگی کرد.

حجم معاملات در روز دوشنبه با افزایش ۹.۵۰۳.۰۱۹.۲۵۹ سهم موتجه شد که نسبت به روز یکشنبه ۹۹.۰۵.۲۶ نکته مثبت بازار امروز را رقم زد.

برای بازار امروز با توجه به جمع شدن صف‌های فروش و احتمال فشار سازمان به صندوق‌ها و حقوقی‌ها در خصوص محدود کردن عرضه‌ها انتظار افزایش قیمت‌ها را خواهیم داشت. همچنین اخبار مربوط به افزایش سودآوری احتمالی پالایشگاهی‌ها که جزئیات آن مشخص نیست و فعلا صرفا هیاهوی زیاد آن بر تحلیل بنیادی آن خبر غلبه کرده و همچنین عدم عرضه سهام عدالت در بازار خرده فروشی، می‌تواند جو مثبت بازار را پر رنگ کند.

با این حال، ذکر این نکته ضروری است که رشد پرقدرت بازار همانند روند‌های روی داده در ماه‌های اخیر تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد و اخبار سیاسی و اقتصادی ماه‌های آتی در جهت کاهش قیمت ارز خواهد بود و هرگونه کاهش قیمت ارز منجر به افت شاخص‌های بازار سرمایه خواهد شدد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
حقوقی ها امان بازار رو بریدن واقعا باید یه فکری به حال این فروش های آبشاری که سهمارو بعد از ۳۰ ۴۰ درصد ریزش از مثبت رنج منفی میزنن به صف فروش بشه.
فروهر
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
خدا لعنت کنه این حقوقیها رو که نمیگذارن بازار کمی جان بگیرد...
باز هم بندازید کردن حقیقی های تازه کار!! دروغ که حناق نیست