بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
«بخش پایانی» گفت‌وگو با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهد

"ثشاهد" شرکتی بدون بدهی بانکی

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهد گفت:شرکت شاهد هیچ گونه بدهی بانکی ندارد و سود همه سهامداران را نیز پرداخت کردیم و امسال هم در مجمع افزایش بالای ۵۰ تا ۶۰ درصدی در سود نسبت به سال های گذشته خواهیم داد.
کد خبر : ۲۲۸۶۳۴

محمد بیگ‌محمدلو در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: هزینه‌هایی که صورت گرفته در چند بخش بود، یکی هزینه ملک بود که سال‌های گذشته با قیمت بسیار پایین خریداری شده، بخش دوم مربوط به بخش مجوز‌ها و کسب پروانه‌ها بود که به شهرداری پرداخت شده و در حال حاضر در حال ساخت هستیم، پیش بینی ما این است که این پروژه‌ها بین دو تا سه سال زمان برای اتمام نیاز دارد و حتما به درآمد‌های چندین هزار میلیاردی خواهیم رسید و همه این پروژه‌ها قابل دیدن و راستی آزمایی است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهد خاطرنشان کرد: قطعا می‌تواند باشد افرادی که مطلع نبودند یا تازه وارد بودند، البته در آن مقطع حتی در تلویزیون نیز اعلام کردند که اینکار‌ها قمار است و اگر خرید می‌کنید ممکن است ببازید، و قطعا کسی که قمار می‌کند قطعا قربانی هم می‌شود، اما ما اطلاع رسانی کردیم و اکثر سهامداران اصلی ما که وفادار هستند حاضر نشدند ۱۳۸ تومان یا ۱۰۰ تومان را ۲ هزار تومان یا ۸ هزار تومان بفروشند و همچنان نگه داشتند، این سهامداران خوب هستند.

وی گفت: سرعت ریزش سهم طی چند روز گذشته کاهش پیدا کرده و به سهامداران مخصوصا به افرادی که در لبه نرخ های چند روز گذشته بودند توصیه کردیم حوصله داشته باشند و برخورد منطقی همانند فرد کاربلد انجام دهند و اگر هم بلد نیستند به امور سهام مراجعه و مشورت بگیرند، همانطور که شاخص کل به یک نقطه تعادلی رسیده است و ریزش وحشتناک را دیگر نداشته، فکر می کنم "ثشاهد" هم به نقطه نسبتا متعادلی رسیده است.

بیگ محمدلو بیان کرد: به شدت پروژه ها را پیگیری می کنیم که به بهره برداری برسد و در ادامه بر اساس وضعیت کشور سایر پروژه ها را هم آغاز می کنیم همچنین سیاست اصلی ما عدم خام فروشی است.

وی تصریح کرد: شرکت شاهد هیچ گونه بدهی بانکی ندارد و سود همه سهامداران را نیز پرداخت کردیم و امسال هم در مجمع افزایش بالای ۵۰ تا ۶۰ درصدی در سود نسبت به سال های گذشته خواهیم داد، می‌توانیم بیشتر هم توزیع بکنیم اما بهتر است این نقدینگی در شرکت بماند و به جای دریافت وام و تقسیم سود با بانک، این نقدینگی بماند و از آن در پروژه ها استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهد تاکید کرد: همه شرکت های ما صورت های مالی شان مورد حسابرسی قرار گرفته مجامع برگزار شده و در حال حاضر حسابرس های شرکت مستقر هستند و حساب های شرکت را انجام می دهند و امیدواریم در فرصت قانونی که 30 مهرماه است بتوانیم به موقع مجمع را برگزار کنیم البته به دلیل کرونا کمی حسابرسی طول کشیده اما امیدواریم بتوانیم به موقع برگزار کنیم.

بیگ محمدلو گفت: سهام شاهد یک سهام معتبر و خوبی است و ارزش افزوده آینده خوبی با توجه به اجرای پروژه ها دارد،سهامداران وفاداری خود را به "ثشاهد" حفظ کنند و وارد بازی هایی که در بورس هستند نشوند تا شرکت سود خوبی به آنها پرداخت کند.

وی افزود: امیدواریم بازار سرمایه به بازاری اصلی تبدیل شود که مردم در آن سرمایه گذاری کنند و در سایر بازارها که در هیچ جای دنیا متداول نیست به بورس بیایند و یک بازار شفاف و خوب که افراد خواستند همان است و مشکلی برای افراد پیش نمی آید تا جمعیت سهامداری افزایش پیدا کند و ما هم وظیفه اعتماد و اطمینان بخشی به سهامداران را داریم.

چرا "ای پی اس" ثشاهد کاهش یافت

محمد بیگ‌محمدلو در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: ما در شرکت شاهد املاک خریداری می‌کنیم، اما آن‌ها را نه نگه می‌داریم ونه به فروش می‌رسانیم بلکه بلافاصله با دریافت مجوز روی آن اقدام به ساخت و ساز می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهد افزود: ما در پروژ‌هایی که در نقاط مختلف وجود دارد در حال سرمایه گذاری هستیم، هیچ ملکی را خریداری نکردیم تا گرانتر بفروشیم، بلکه آن را تبدیل به واحد مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی می‌کنیم و سپس اقدام به فروش می‌کنیم بنابراین ما با ملاکان تفاوت داریم، آن‌ها زمین خریداری و پس از گران شدن آن را می‌فروشند، اما ما تولید می‌کنیم، آن‌ها را نگهداری نمی‌کنیم و به محض اینکه تولید اتمام یافت آن را به فروش می‌رسانیم و به سراغ پروژه بعدی می‌رویم.

«بخش سوم» گفت‌وگو با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهد را در این لینک بخوانید.

کاهش P/E "ثشاهد" در سال آینده/ قیمت ملک برگشت ناپذیر است

محمد بیگ‌محمدلو در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: در راستای ایجاد ارزش‌افزوده برای شرکت، سودی شناسایی نشد اما؛ گفتیم باید به قیمت واقعی دست یابیم؛ سال گذشته سود آنچنانی نداشتیم و منتظر ماندیم اصل سود بر ارزش افزوده شرکت محاسبه شود.

مدیرعامل شرکت ثشاهد افزود: برای سودسازی نیازمدن حوصله سهامداران هستیم زیرا برای آنکه ملکی به پروژه مسکونی یا سیاحتی تبدیل شود نیازمند طرف زمان بوده و قطعا اگر سهامداران مقطعی وارد شوند، ضرر می‌کنند ولی باید اشاره کنیم که این شرکت به سهامداران بیشتر از ارزش سود تزریق می‌کنیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته، سهام "ثشاهد" ۱۳۸ تومان بود اما؛ امروز اگر نرخ سهم ۱۰ برابر هم می‌شد بیشتر از سود بانکی بود ولی در حال حاضر ارزش سهام شرکت ۴۰ برابر است.

«بخش دوم» گفت‌وگو با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهد را می‌توان در این لینک بخوانید.

دارایی "ثشاهد" ۲۰ برابر شده است

محمد بیگ محمدلو در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره فعالیت های شرکت سرمایه گذاری شاهد اظهار کرد: شرکت شاهد در سال ۱۳۶۴ برای سهامدار شدن فرزندان و همسران شاهد تشکیل شد و در حال حاضر بیش از ۶۸ درصد سهام متعلق به خانواده شهدا است.

وی افزود: این شرکت با سرمایه ۱۰ میلیون تومانی تشکیل شد و در ادامه با تلاش مدیران، شرکت وارد بورس شد و در بخش املاک و مستغلات فعالیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهد گفت: بیشتر دارایی‌های این شرکت در بخش مستغلات و بخشی هم در بخش انرژی است، سوخت و معاینات نفت و گاز‌ی و نگهداری مخازن در نقاط کشور دارد و در بخش بازار سرمایه نیز شرکت‌های عمده فعالیت می‌کند و یکی از شرکت‌ها مسئولیت کار بازرگانی را انجام می‌دهد.

«بخش نخست» گفت‌وگو با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهد را در این لینک می توان خواند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
«بخش سوم» گفت‌وگو با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهد؛

چرا "ای پی اس" ثشاهد کاهش یافت

«بخش دوم» گفت‌وگو با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهد؛

کاهش P/E "ثشاهد" در سال آینده/ قیمت ملک برگشت ناپذیر است

ارسال نظر
نظرات بینندگان
مارال میز
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
شما که اینقدر پولدارین و ارزش سهامتون زیاده راست میگین یه مقدار بازارگردانی کنین و صف فروش رو جمع کنین. دریغ از خرید یه برگ سهم توسط حقوقی!
سامان
Germany
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
خاهشاً بدهكاري تون با ايثارگران بديد
سهم دو ماه فروختيم اما هنوز مبلغ واريز نكرديد،هرجا ظلم فقط نسبت به ايثارگران انجام ميدن....
سامان
Germany
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
خاهشاً بدهكاري تون با ايثارگران بديد
سهم دو ماه فروختيم اما هنوز مبلغ واريز نكرديد،هرجا ظلم فقط نسبت به ايثارگران انجام ميدن....
علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
آقای مدیر عامل وظیفه شما بازارگردنی سهم است نه اینکه به حقوقی ها بگید خرید و فروش سهام را انجام ندهید سهم را قفل فروش کردید دارایی و زندگی مردم را به گروگان گرفته اید دور نیست زندگیتان قفل شود به کارتان ادامه بدهید ما هم منتظریم این را بدانید بالاخره سهم خرید و فروش خواهد شد اما شما ........... داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
چقدر..........................؟؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
منظور ایشان این هست که قیمت واقعی سهم ۱۳۸ تومان هست مدیر عامل باید سهم را حمایت کنه اصلا مگر کسی عقد اخوت با سهم بسته که بفروشه یا نفروشه
تا این مدیر عامل شرکته این سهم رو به فناست
ریبوار
Ukraine
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
دروغ هیچی نداره چرا پول بورس مارا نگه داشتن چرا نباید ضرر نکند
مهردادشجاعی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
بدهی خودتون رابدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۹
شرکت ثشاهد، افتخار به حق خوری ایثارگر و خانواده شهدا میکنه، بما که بدهی دارید ولی فروش را قفل کردید تا ما هم نفرینتون کنیم
آبی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
........
علی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
سهماتونو چن بابر قالب مردم بدبخت و ساده کردین نه پس میخواستی بدهی هم داشته باشی .
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۶
این سهم با این همه ملک و زمین سرمایه گذاری رو سهای دیکه eps خوب و دارایی خوبی داره چرا انقدر نگران هستین این سهم عالی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
مشاهده کردید که در این مدت کمترین نقدشوندگی رو ثشاهد داشته . تقریبا میزان نقدشوندگی ثشاهد در حد صفر بوده.
فروهر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۹
سرمایه مردم در شرکتهای شاهد و ثعمرا به گروگان گرفته شده...مسئولان نالایق...... فکری بحال سرمایه و پس انداز یک عمر مرم بکنید که امثال این مدیره از خودراضی و فاسد نابودش کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
سرمایه مردم را به تاراج بردند در این سهممممممممممممممممممممممممممممممممم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
فقط چرپرت گفتی اقای مدیرعامل نسبتامحترم حرفات معلومه اصلاسرمایگذاری سردرنمیاری نمیخای شفاف سازی بدی دست رو میشه سهم که تحت مدیریت جنابعالی دوماه قفل کردی نقدشوندگی صفره شده بد15سال سرمایگذاری کردی چه بدرد سهامداربدبخت خورده الان نمیتونه یه برگ بفروشه سهام زمانی خوبه نقدشوندگی خوب باشه من امروز ازگوشنگی داره تلف میشم تو وحده چندسال دیگه میدی
دلمان خوش بود این سهام مال خانواده شهدا هست صاحب داره اسم شهدای عزیز شما خراب کردین بخدا اگر شهدا ازشما راضی باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
تصویریش کو پس؟