بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
عبور از برنامه تولید تختال و آهن اسفنجی
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: در بحث تولید تختال ۱.۵ درصد از برنامه تولید بالاتر و در تولید آهن اسفنجی ۷درصد از میزان تولید سال گذشته بالاتر هستیم.
کد خبر : ۲۳۵۳۸۲

فولاد هرمزگان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اطهار کرد: فولاد هرمزگان هیچ حساب بانکی در شهر و یا استان دیگر به غیر از استان هرمزگان و شهر بندرعباس ندارد و تمام پرداخت ها‌ی قانونی و مالیات‌ها به اداره مالیات استان و در شهر بندرعباس انجام می‌شود.

وی افزود: در بحث تولید تختال ۱.۵ درصد از برنامه تولید بالاتر و در تولید آهن اسفنجی ۷درصد از میزان تولید سال گذشته بالاتر هستیم.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان ادامه داد: طرح توسعه زیر سقف فولاد هرمزگان در حال اجرا بوده که با اتمام آن از یک میلیون ۵۰۰ هزارتن تختال به ۲ میلیون تختال خواهیم رسید.

ارزانی خاطرنشان کرد: از ابتدای همه گیری بیماری کرونا، فولاد هرمزگان در راستای حفظ سلامتی کارکنان و خانواده‌های آن‌ها اقدامات قابل توجهی را انجام داده که شیفت بندی کارکنان، توزیع اقلام بهداشتی بین کارکنان و خانواده‌های آن‌ها، عدم حضور کارکنان دارای بیماری زمینه‌ای در محل کار با پرداخت حقوق بصورت کامل، ضدعفونی کردن معابر وسرویس‌های ایاب ذهاب، راه اندازی سامانه غربالگری آنلاین و انجام تست‌های تشخیص کرونا در محل شرکت، گوشه‌ای از فعالبت‌های فولاد هرمزگان در جهت حفظ سلامت کارکنان و خانواده‌های آن‌هاست.

وی تاکید کرد: سرمایه هر شرکت کارکنان آن هستند. ما هیچ وظیفه‌ای مهمتر و بالاتر از آموزش، پرورش و تربیت نیروی انسانی نداریم. بی‌شک تلاش ما در این راه منجر به تحول در جامعه خواهد شد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان با تشکیل دپارتمان بومی‌سازی اقدامات فابل توجهی در حوزه بومی سازی انجام داده تا آنجا که اخیرا رئیس هیات عامل ایمیدرو از اقدامات انجام شده در حوزه بومی سازی دراین شرک تقدیر کرده اند.

بیشتر بخوانید:

موضع فولادی‌ها درباره قیمت‌گذاری دستوری فولاد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر