بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
رکورد درآمد‌های شپترو در اسفندماه ۹۹ شکسته شد؛

رشد ۳۳۷ درصدی درآمد‌ها سالانه "شپترو"

رشد ۳۳۷ درصدی درآمد‌ها سالانه
درآمد‌های ارائه‌شده پتروشیمی آبادان در اسفندماه از ۲ بخش بازار داخلی و صادراتی تشکیل شده که بیشترین میزان درآمد حاصل‌شده این پتروشیمی از درآمدهای ثبت‌شده فروش محصولات در بازار داخلی بوده است.
کد خبر : ۲۳۸۷۲۵

پتروشیمی ابادان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پتروشیمی آبادان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۹۹ مجموع درآمد‌های عملیاتی ثبت‌شده طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ یک هزار و ۳۳۳ میلیارد ریال ارائه کرده و "شپترو" از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز میزان درآمد شناسایی‌شده را مبلغی بالغ‌بر ۷ هزار و ۳۲۷ میلیارد ریال گزارش کرده، همچنین سرمایه ثبت‌شده در طی ۱۲ ماهه سال منتهی به اسفندماه ۹۹ برابر با ۵ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

عملکرد ماهانه شپترو+بورس نیوز

درآمد‌های ارائه‌شده پتروشیمی آبادان در اسفندماه از ۲ بخش بازار داخلی و صادراتی تشکیل شده که بیشترین میزان درآمد حاصل‌شده این پتروشیمی از درآمدهای ثبت‌شده فروش محصولات در بازار داخلی با یک هزار و ۸۹ میلیارد ریال بوده است.

درآمد‌های شناسایی‌شده "شپترو" در اسفندماه

درآمدهای شناسایی شده شپترو+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، پتروشیمی آبادان در دوره یک‌ماهه منتهی به اسفندماه ۹۹ میزان درآمد‌هایی که کسب‌کرده نسبت به ماه گذشته ۷ درصد رشد را به همراه داشته و از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز شاهد ۳۳۷ درصد افزایش درآمد طی این دوره ۱۲ ماهه بوده است.

همان‌طور که گفته شد بیشترین میزان درآمدی که "شپترو" به ثبت رسانده از بخش فروش داخلی بوده، همچنین بیشترین میزان درآمد در بازار داخلی از آن «PVC» با یک هزار و ۸۹ میلیارد ریال بوده و بیشترین درآمد در بازار صادراتی در اختیار «PVC صادراتی» با ۱۸۲ میلیارد ریال بوده است.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش انفجاری میزان درآمد "شپترو"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پتروشیمی آبادان با ۱۹۵ درصد رشد، به درآمد سالانه ۴.۴۱۵ میلیارد ریال رسید؛

افزایش انفجاری میزان درآمد "شپترو"

پتروشیمی آبادان: بنویسید زیان، بخوانید سوء مدیریت، پسرخاله بازی و اتلاف منابع؛

"شپترو" و فاجعه شرکت‌داری در سازمان تامین‌اجتماعی

پتروشیمی آبادان در مهرماه ۴۲۰۰ تن تولید PVC داشته است؛

رشد ۳۵ درصدی درآمد فروش محصول PVC

افزایش ۳۵درصدی درآمد این پتروشیمی در مهرماه؛

PVC بیشترین میزان تولید "شپترو"

ارسال نظر