بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت:

ضرورت ایجاد بهره وری در کسب و کار‌ها با استفاده از خلاقیت و نوآوری

ضرورت ایجاد بهره وری در کسب و کار‌ها با استفاده از خلاقیت و نوآوری
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: ایجاد بهره وری در کسب و کار‌ها با استفاده از خلاقیت و نوآوری را در دنیای امروز ضروری بوده چرا که استارت‌آپ‌ها یکی از نمونه‌های بهره وری در کسب و کار‌ها به شمار می‌روند.
کد خبر : ۲۴۰۱۸۴

خواندن ۲ دقیقه

رویداد شتاب+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، پیمان دانش‌کار آراسته، در جریان برگزاری رویداد شتاب (استارت‌آپی) حمل و نقل جاده‌ای در استان کرمان از تحقق رویداد‌های استارت‌آپی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت:ایجاد بهره وری در کسب و کار‌ها با استفاده از خلاقیت و نوآوری را در دنیای امروز ضروری بوده چرا که استارت‌آپ‌ها یکی از نمونه‌های بهره وری در کسب و کار‌ها به شمار می‌روند.

وی افزود: ما در دانشگاه علمی کاربردی سال ۹۹ را سال عینیت بخشیدن به رویداد‌هایی استارت‌آپی هدف قرار دادیم و سال ۱۴۰۰ را سال تثبیت این تفکر در نظر گرفتیم.

دانش‌کار آراسته افزود: با نهادینه کردین زیست بوم فعالیت‌های استارت‌آپی در سطح کشور از طریق مراکز آموزش علمی کاربردی و مراکز نوآوری، بهره‌مند کردن مراکز از برکات این فعالیت‌ها و تثبیت دانشگاه جامع علمی کاربردی در کشور با تمرکز بر این موضوع و فرصت ایجاد کسب و کار متناسب برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی موجب عینیت بخشیدن به استارت‌آپ‌ها خواهد شد.

وی همه شرکت کنندگان در رویداد استارت‌آپی را برنده این رویداد دانست و از صاحبان ایده خواست که به جنبه رقابتی این رویداد بسنده نکنند و در راستای اصلاح و توسعه ایده خود با کمک مرکز نوآوری حمل و نقل جاده‌ای کوشا باشند.

در بخش اصلی و پایانی برگزاری این رویداد ۱۰ ایده با عناوین طرح ایده سیستم اطفاء حریق ماشین آلات سنگین و فوق سنگین، طرح ایده آپشن هشدار میزان فشار باد لاستیک، طرح ایده نصب سنسور یا دوربین روی کمپرسی‌ها و تراک ها، راه اندازی سایت مخصوص ارائه قطعات و لوازم مورد نیاز کامیونداران و تعمیرکاران، سیستم هوشمند هشدار بالا بودن اتاق کمپرس حین حرکت، مکانیزه شدن استفاده از چادر در کامیون ها، نصب ورق‌های ضدسایش و لغزنده (ورق‌های تفلونی) برای کف اتاق بار کامیون و تریلر‌های کمپرسی، کمک‌های بالونی برای اکسل، جلو ماشین آلات سنگین، طراحی سیستم هشدار تغییر وضعیت بار یا سست شدن کابل‌های حمل بار و شیشه پاک کن دیجیتال توسط صاحبان ایده به داوران و شرکت کنندگان این رویداد ارائه شد.


  • بیشتر بخوانید:

برترین استارتاپ‌های حوزه سلامت دیجیتال

اشتراک گذاری :
ارسال نظر