بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر : ۲۴۰۲۶۰

تولید سامانه‌ای هوشمند برای کمک به خدمات امدادجمعی

سامانه‌ای هوشمند برای کمک به خدمات امدادجمعی از پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف موفق به ساخت سامانه‌ای شدند که بدون استفاده از هیچ سیگنال رادیویی و با اتکا به داده‌های اینرسی حرکت فرد، موقعیت او را تخمین می‌زند. این سامانه برای نخستین بار در کشور تولید شده و در امداد و نجات و آتش نشانی کاربرد دارد.

کارآفرینی در لیتوانی

موضوع کارآفرینی در لیتوانی در سال ۲۰۲۱، موضوعی است که بسیاری از مردم جهت مهاجرت به این کشور انتخاب می­ کنند. سرعت رشد اقتصاد در این کشور بالا است. همین موضوع توانسته این کشور را هم اکنون به عنوان قطب اقتصاد اروپا برشمارد. از آنجائیکه شرایط اقتصادی در این کشور بسیار مناسب است.

استارت آپ انگلستان

استارت آپ انگلستان با داشتن رتبه ۲ در جهان جزو برترین شناخته می‌شود. انگلیس با داشتن مراکز مهم کارآفرینی عملکرد خوبی به خود اختصاص داده. انگلستان بیش از ۴۰۰۰ استارت آپ دارد که بسیاری از آن‌ها در سطح جهانی شناخته شده هستند. استارت آپ انگلستان در رتبه اول قاره اروپا قرار دارد و مکانی ایده آل برای کارآفرینان و نوآوران به حساب می‌آید.

ساخت ساختمان‌های جدید کم مصرف برای استارت‌آپ‌ها

مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از تجهیز ساختمانی برای استارت‌آپ‌ها با مصرف انرژی صفر و ساخت ساختمان‌های جدید کم مصرف خبر داد.

آغاز ثبت نام بخش اینوجوان نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱

ثبت نام بخش اینوجوان نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ آغاز شد. نوجوانانِ ۱۲ الی ۱۸ سال با ثبت نام در این رویداد می‌توانند با مهارت‌های کسب و کار و مسائل مختلف آن آشنا شوند. مهلت ثبت نام در این رویداد تا ۲۲ اردیبهشت ماه است.

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه تهران و دانشگاه جامع علمی کاربردی

مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه تهران و دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور رییس دانشگاه تهران، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و مشاور رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در سالن همایش پندار پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر