بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
مرکز نوآوری و شکوفایی شاهد با ۵ استارت‌آپ برگزیده در نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر از حضور فعال مرکز نوآوری و شکوفایی شاهد با ۵ استارت‌آپ برگزیده در نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس خبر داد.
کد خبر : ۲۴۰۹۶۸

خواندن ۲ دقیقه

حضور فعال مرکز نوآوری و شکوفایی شاهد در نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس


به گزارش بورس نیوز،  عادل مهری با اشاره به حضور فعال مرکز نوآوری و شکوفایی شاهد با ۵ استارت‌آپ برگزیده در نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس (INOTEX)، گفت: این نمایشگاه از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

وی افزود: اینوتکس به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های سال در حوزه نوآوری و فناوری کشور شناخته می‌شود و در طول این سال‌ها مورد اسـتقبال طیف وسیعی از مخاطبان واقع شده است و از سال ۱۴۰۰ ناحیه نوآوری پردیس، میزبان اینوتکس است.

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به اهمیت این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: مرکز نوآوری و شکوفایی شاهد با مدیریت اداره کل دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر و با حضور ۵ استارت‌آپ برگزیده در این نمایشگاه، در نظر دارد توجه شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران این حوزه را برای جذب سایر استارت‌آپ‌های نخستین رویداد استارت‌آپ شاهد فراهم کند.

مهری اضافه کرد: نمایشگاه‌های بین‌المللی با گرایشات علمی و فناوری پل ارتباطی بین بازرگانان، فناوران، صنعت‌گران و محققان کشور‌های گوناگون؛ مکانی مناسب برای نمایش کالاها، انجام مذاکرات تجاری پیرامون آن‌ها و تبادل اطلاعات گوناگون در زمینه قیمت‌های رقابتی در سطح جهانی، آخرین استاندارد‌های کیفی، آخرین پیشرفت‌های صنعتی، دستاورد‌های پژوهش علمی و ایده‌های اقتصادی–تکنولوژیکی هستند.

وی گفت: مرکز رشد و شکوفایی شاهد با حضور خود در نمایشگاه اینوتکس تلاش می‌کند که علاوه بر معرفی فناوری‌های روز به صنایع بزرگ و متوسط، در قالب استارت‌آپ‌های عضو، مشتریان محصولات فناورانه را به تولیدکنندگان آن‌ها متصل کرده و همچنین سرمایه‌گذاران را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های فناورانه یا استارت‌آپ‌ها آشنا کند.


  • بیشتر بخوانید:

سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر برای کسب دانش فنی و تکنولوژی فولاد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نخستین شرکت دانش‌بنیان در پژوهشگاه صنعت نفت مستقر می‌شود
قرارداد مشارکت پژوهشگاه صنعت نفت و یک شرکت دانش بنیان

نخستین شرکت دانش‌بنیان در پژوهشگاه صنعت نفت مستقر می‌شود

امضاء چهار قرارداد شتابدهی در نخستین رویداد
انعقاد چهار قرارداد شتاب‌دهی میان تیم‌های فناور و شتاب‌دهنده‌ها

امضاء چهار قرارداد شتابدهی در نخستین رویداد "پیوند"

ارسال نظر