بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
درآمدهای این شرکت لبنی بررسی شد؛

دوغ" محصول جدانشدنی از صدر فروش "غشاذر"

دوغ
تمام مقدار درآمدی که شرکت "غشاذر" طی این دوره یک‌ماهه به ثبت رسانده از فروش محصولات در بازار داخلی بوده و طی این ۳ ماهه گذشته بیشترین درآمد در فروردین‌ماه به دست آمده است.
کد خبر : ۲۴۳۱۵۸

شیر پاستوریزه آذربایجان غربی+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۴۹۸.۰۳۶ میلیون ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای فصل بهار میزان درآمدی که طی این دوره به ثبت رسانده مبلغی بالغ‌بر ۱.۴۵۲.۵۶۷ میلیون ریال اعلام‌شده، همچنین "غشاذر" میزان سرمایه ثبت‌شده خود را بالغ‌بر ۱.۲۳۲ میلیارد ریال گزارش کرده است.

عملکرد ماهانه غشاذر+بورس نیوز

تمام مقدار درآمدی که شرکت غشاذر طی این دوره یک‌ماهه به ثبت رسانده از فروش محصولات در بازار داخلی بوده و طی این ۳ ماهه گذشته بیشترین درآمد در فروردین‌ماه به دست آمده است.

درآمد‌های عملیاتی "غشاذر" در خردادماه

روند درآمدهای غشاذر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، مقدار درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در خردادماه ۱۴۰۰ کسب کرده نسبت به ماه گذشته ۱۱ درصد افزایش را شاهد بوده و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۸۶ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده، بیشترین میزان درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در خردادماه سال جاری به دست آورده از محل فروش «انواع پنیر» با ۱۵۲.۶۰۸ میلیون ریال بوده و رتبه بعدی را نیز محصول «انواع آبمیوه» به خود اختصاص داده است.

مقدار فروش محصولات "غشاذر" در خردادماه

میزان فروش خردادماه غشاذر+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، مقدار فروش محصولات شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی همان‌طور که گفته شد برابر با ۴.۵۰۵ تن بوده که نسبت به ماه گذشته ۸ درصد کاهش فروش را تجربه کرده و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۲ درصد رشد را به دنبال داشته، همچنین میزان فروشی که از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه به دست آمده برابر با ۱۴.۲۳۴ تن گزارش شده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

بیشترین میزان فروش محصول در فروردین‌ماه در اختیار «انواع دوغ» با ۱.۱۹۴ تن بوده و نرخ فروش آن نیز ۳۷.۷۴۶.۲۳۱ ریال اعلام‌شده، جایگاه بعدی را پس از آن «انواع آبمیوه» به خود اختصاص داده است.


  • بیشتر بخوانید:

"پنیر" در درآمد و "دوغ" در فروش رکورددارهای "غشاذر"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«دوغ» در صدر فروش
رشد سالیانه ۶۱درصدی درآمدهای این شرکت لبنی به ثبت رسید؛

«دوغ» در صدر فروش "غشاذر"/ افزایش ۳۵درصدی درآمدها

۳۴درصد افزایش درآمدها روی پاکت‌های این شرکت ثبت شد؛

"آّب‌میوه" در صدر فروش "غشاذر"/ رشد ۳۱درصدی درآمدها از ابتدای سال مالی

ارسال نظر