بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
با مشارکت بیش از ۴٢٠٠ نفر از سهامداران شرکت‌های سیمانی اتفاق افتاد؛

درخواست عرضه کامل سیمان در بورس کالا

درخواست عرضه کامل سیمان در بورس کالا
بیش از ۴٢٠٠ نفر از سهامداران شرکت‌های سیمانی و فعالان بازار‌های مالی در کارزار آزادسازی قیمت سیمان مشارکت کرده و خواستار عرضه کالا‌های شرکت‌های بورسی در بورس کالا و انرژی به منظور حمایت از سهامداران و تولید شرکت‌ها شدند.
کد خبر : ۲۴۴۸۹۹

 سیمان در بورس کالا+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، بیش از ۴٢٠٠ نفر از سهامداران شرکت‌های سیمانی و فعالان بازار‌های مالی در کارزار آزادسازی قیمت سیمان مشارکت کرده و خواستار ادامه پیگیری‌های مجدانه سازمان بورس در راستای عرضه کالا‌های شرکت‌های بورسی در بورس کالا و انرژی به منظور حمایت از سهامداران و تولید شرکت‌ها شدند.



کشف واقعی قیمت کالا‌ها براساس عرضه و تقاضا و نیاز بازار، حق تمام سهامداران شرکت‌های صنعتی از جمله سیمانی‌هایی بوده که این رویداد مدتی قبل با حمایت رئیس سازمان بورس با ورود سیمان به بورس کالا محقق شده تا جبران خسارت‌های سالیان گذشته نسبت به قیمت‌گذاری دستوری در زیست‌بوم بازارسرمایه، برطرف شود.

مطالبه سهامداران شرکت‌های سیمانی از ریاست سازمان بورس با توجه به تحرک برخی دلالان در روز‌های گذشته، آن است که تا پیگیری نهایی و آزادسازی قیمت سیمان، این درخواست سهامداران را از دستور کار سازمان بورس خارج نکند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
چرخنده همچون وزیر راه!
اظهارات متناقض آقای وزیر؛

چرخنده همچون وزیر راه!

دست پر بورس کالا با عرضه های فولاد و معدن
در معاملات روز جاری اتفاق می‌افتد؛

دست پر بورس کالا با عرضه های فولاد و معدن

ارسال نظر