بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

توجه ویژه بازار سرمایه به صنایع داخلی محور

کارشناس بازار سرمایه گفت: برخلاف گذشته که صنایع صادرات محور مورد توجه قرار می‌گرفت در حال حاضر بیشتر توجه‌ها به گروه‌های است که داخلی محور هستند شاید این موضوع به نگاه رئیس جمهور برگردد.
کد خبر : ۲۴۵۹۵۷

توجه بازار به صنایع داخلی محور

علی یوسفیان در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: طی دو هفته گذشته در ابتدای هفته بازار شروعی ضعیف داشت و در ادامه روز‌های هفته بازار وضعیت بهتری به خود می‌گرفت امروز نیز پیش بینی می‌شد بازار کار خود را ضعیف آغاز کند، اما برخلاف پیش بینی‌ها بازار پرقدرت کار خود را آغاز کرد و این تغییر می‌تواند خبر خوبی برای بازار باشد.

کارشناس بازار سرمایه افزود: دلایل بسیاری از اتفاقاتی که در بازار رخ می‌دهد در آینده مشخص می‌شود و اتفاق امروز نیز طی هفته‌های آینده روشن می‌شود.

وی گفت: به نظر می‌رسد بازار به این نتیجه رسیده که اتفاقات مثبتی در آینده رخ می‌دهد و نگاه خوشبینانه‌ای به آینده دارد، اما هنوز اینکه چه اتفاق مثبتی در راه خواهد بود مشخص نیست.

یوسفیان درباره تاثیر تورم نیز بیان کرد: نگاه بورس به تورم خوشبینانه نیست بلکه موجب به وجود آمد هیجان در بازار می‌شود شرایط ثبات بورس را برهم خواهد زد.

کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: برخی از نشان‌ها وجود دارد که همه بازار به یکباره رشد نکند، اما اگر روند کنونی بازار ادامه داشته باشد شاخص طی دو تا سه ماهه آینده به دو میلیون واحد خواهد رسید.

وی اظهار کرد: برخلاف گذشته که صنایع صادرات محور مورد توجه قرار می‌گرفت در حال حاضر بیشتر توجه‌ها به گروه‌های است که داخلی محور هستند شاید این موضوع به نگاه رئیس جمهور برگردد که نگاه به داخل دارد، اما دقیق نمی‌توان درباره آن نظر داد.


بیشتر بخوانید:

پیش بینی بازگشت شاخص ۲ میلیونی

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پیش بینی بازگشت شاخص ۲ میلیونی
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

پیش بینی بازگشت شاخص ۲ میلیونی

مدیر سرمایه گذاری شرکت تامین سرمایه بانک ملت گفت:

جبران برخی از کمبودها با تغییر در دستورالعمل بازارگردانی

صنایعی که با تورم سودسازی می کنند
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

صنایعی که با تورم سودسازی می کنند

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز:

روند سال گذشته در بورس تکرار نمی شود

ارسال نظر