بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
"کویر" در مرداد با کاهش ۱۶درصدی درآمد مواجه بود؛

سیر نزولی درآمدهای تولیدی سپید فراب کویر

سیر نزولی درآمدهای تولیدی سپید فراب کویر
بیشترین درآمدی که کویر از محل فروش محصول در مردادماه به ثبت رسانده مربوط به «انواع میلگرد شاخه و کلاف صادراتی» بوده است.
کد خبر : ۲۴۶۹۹۵

تولیدی سپید فراب کویر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت تولیدی سپید فراب کویر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های حاصل‌شده طی این دوره یک‌ماهه را برابر با ۶ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال ارائه کرده و این میزان درآمد شناسایی‌شده از محل فروش محصولات در ۲ بخش «بازار داخلی» و «بازار صادراتی» به‌دست‌آمده، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه سال جاری ۴۶ هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال درآمد کسب کرده و میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت فولادی طی دوره ۱۰.۸۰۰ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

عملکرد ماهانه کویر در مردادماه+بورس نیوز

مقدار درآمد‌های شناسایی‌شده کویر تا مردادماه ۱۴۰۰

سیر نزولی درآمدهای کویر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در مردادماه با کاهش درآمد ۱۶ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۵۵ درصد افزایش را تجربه کرده، همچنین میزان درآمد‌های شناسایی‌شده این شرکت فولادی از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز ۱۱۲ درصد رشد پیداکرده است.

بیشترین درآمدی که کویر از محل فروش محصول در مردادماه به ثبت رسانده مربوط به «انواع میلگرد شاخه و کلاف صادراتی» با ۳ هزار و ۵۹۱ میلیارد ریال بوده و «انواع میلگرد شاخه و کلاف داخلی» نیز با ۲ هزار و ۹۹۶ میلیارد ریال در جایگاه بعدی بیشترین میزان درآمد قرارگرفته است.


بیشتر بخوانید: «برگشت فروش» و اینبار کاهش درآمدهای "کویر"


نرخ فروش محصول «انواع میلگرد شاخه و کلاف صادراتی» در مردادماه سال جاری ۱۸۸.۶۵۳ ریال اعلام‌شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۸۸ درصد افزایش را به همراه داشته و نرخ فروش «انواع میلگرد شاخه و کلاف داخلی» نیز با افزایش ۱۰۵ درصدی به ۱۸۸.۶۵۳ ریالی دست‌یافته است.

روند فروش محصولات کویر تا مردادماه سال جاری

روند فروش محصولات کویر+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، میزان فروش محصولات شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در مردادماه سال ۱۴۰۰ بالغ‌بر ۳۸.۹۳۵.۱۲۰ کیلوگرم به ثبت رسیده که نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۲۲ درصد کاهش فروش محصولات را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۰ درصد اُفت داشته است.

میزان فروش محصولات کویر از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه سال جاری برابر با ۳۲۳.۹۴۷.۷۶۰ کیلوگرم اعلام‌شده که در مقایسه با سال گذشته شاهد ۲ درصد افزایش فروش را به ثبت رسانده، بیشترین میزان فروش محصول در مردادماه سال جاری مربوط به «انواع میلگرد شاخه و کلاف صادراتی» با ۲۱.۸۴۹.۶۴۰ کیلوگرم بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«برگشت فروش» و اینبار کاهش درآمدهای
نوسان فروش صادراتی در مدار منفی؛

«برگشت فروش» و اینبار کاهش درآمدهای "کویر"

سود ۱.۲۶۴ ریالی هر سهم فولاد فراب کویر در دوره ۹ ماهه؛

نیاز به شفافیت هزینه‌های سنگین مالی "کویر"!

مبلغ فروش ۹ ماهه شرکت به بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال رسید؛

میلگرد‌های "کویر" سنگین‌تر شد

ارسال نظر