بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
کریستال ملامین به معاملات این هفته
پتروشیمی خراسان ۵۰۰ تن از محصول آمونیاک (مایع) را وارد معاملات بورس کالا کرد که نسبت به هفته گذشته تغییری را در مقدار عرضه‌ها به دنبال نداشت.
کد خبر : ۲۵۴۵۰۹

پتروشیمی خراسان+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، در هفته منتهی به ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری شرکت پتروشیمی خراسان ۵۰۰ تن از محصول آمونیاک (مایع) را وارد معاملات بورس کالا کرد که نسبت به هفته گذشته تغییری را در مقدار عرضه‌ها به دنبال نداشت، ۴۸۰ تن از این محصول در بورس کالا مورد تقاضا قرار گرفت که تمامی آن‌ها به فروش رسید با این تفاوت که در این هفته افزایش تقاضا ۱۲۰ تنی (۳۳ درصدی) برای این محصول وجود داشت.

عملکرد محصولات پتروشیمی خراسان+بورس نیوز


بشتر بخوانید: اوره پریل "خراسان" خریدار نداشت


نرخ فروش آمونیاک (مایع) پتروشیمی خراسان تا پایان هفته ۱۳۴,۴۰۴ هزار ریال اعلام شد که نسبت به هفته گذشته ۶ درصد کاهش نرخ پیدا کرد، میزان درآمدی که فروش این محصول شناسایی شد برابر با ۶ میلیارد و ۴۵۱ میلیون تومان بود که با افزایش درآمد طی این هفته همراه بود.

دیگر محصول ارائه‌شده توسط پتروشیمی خراسان در بورس کالا متعلق به اوره پریل بود که ۶۰۰ تن از این محصول مورد عرضه قرار گرفت و ۷۰ تن از آن به فروش رسید، نرخ فروش این محصول برابر با ۱۳۹,۴۱۷ هزار ریال بود که با کاهش ۱۷ درصدی نسبت به هفته گذشته همراه بود، نکته لازم به ذکر است محصول کریستال ملامین که عضو ثابتی از سبد محصولات خراسان است در این هفته وارد معاملات نشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود کاستیک
اروند با «پلی وینیل کلراید » به بورس کالا آمد؛

سود کاستیک "اروند" بر روی زمین نماند

کریستال ملامین
کاهش نرخ فروش آمونیاک (مایع) پتروشیمی خراسان در هفته گذشته؛

کریستال ملامین "خراسان" تماماً به فروش نرسید

تقاضا ۳۳۵ تنی کریستال ملامین
۳۵ تن از کریستال ملامین پتروشیمی خراسان به فروش نرفت؛

تقاضا ۳۳۵ تنی کریستال ملامین "خراسان"

تمامی کریستال ملامین
عرضه ۳۲۰ تنی کریستال ملامین پتروشیمی خراسان؛

تمامی کریستال ملامین "خراسان" به فروش رسید

ارسال نظر