بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱
۲۰ روز معاملاتی فرصتی برای جلب اعتماد بورسی‌ها
خبرهای مثبت برجامی بر پیکره و جای‌جای بورس نقش بسته اما؛ اینکه این روزها بورس هیچ محرکی را قبول نمی‌کند نشان ‌می‌دهد که از جایی دیگر، ترمز بورس را کشیده‌اند.
کد خبر : ۲۵۴۸۷۸

پیش گشایش؛

به گزارش بورس نیوز، شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز ۲۲۰ واحد کاهش یافت و در سطح یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز افت ۱۹۳ واحدی را به ثبت رساند.

ارزش معاملات بورس و فرابورس امروز هر یک بیش از ۳ هزار میلیارد تومان بود. نماد‌های "وبملت"، "خودرو"، "وتجارت"، "وبصادر" بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

با وجود رشد محدود بازار در اثر اخبار مثبت برجامی، عرضه‌های آزار دهنده امان بازار را بریده و نهایتا شاخص کل با منفی اندک بسته شد.

تحت این شرایط فعلا بازار نه توانی برای پیشروی دارد و نه حاضر است عقبنشینی عمده‌ای داشته باشد تا این ۲۰ روز معاملاتی اسفند نیز با رشد و افت‌های اندک به روز‌های پایانی برسد.

آنگاه می‌توان به روز‌های بهتر امید بست و با این وجود در کوتاهمدت انتظار رشد‌های هیجانی از بازار نداریم و بهتر است به بهبود نسبی اوضاع راضی باشیم.

قیمت دلار نوسانی بود

قیمت دلار امروز در بازار آزاد نوسانات محدودی معامله شد به طوری که در این ساعات در ۲۶ هزار و ۲۰۰تومان قیمت گذاری شد. سکه نیز با کاهش قیمت در ۱۱ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان دست به دست شد.

بازار رمزارزها سبز شد

رمز ارز‌ها امروز به دامنه مثبت رسیدند و سبز پوش شدند، به طوری که بیت کوین با افزایش ۰.۶۵ درصدی در ۴۰،۱۱۵ هزار دلار در حال معامله است. اتریوم نیز در محدوده صفر درصد در حال معامله است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر