بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳
روز مانور تک‌سهم‌ها
درحالی که در روز قبل از تعطیلی به سر می‌بریم، فضایی برای حرکت تک‌سهم‌ها ایجاد شده تا در نقطه‌ای که سهم‌های بزرگ لیدری نمی‌کنند، این سهم‌ها کیفیت خود را نشان دهند.
کد خبر : ۲۵۴۶۳۱

پیش گشایش؛

به گزارش بورس نیوز، سهامداران عزیز باید توجه داشته باشید که امروز، روز تک‌سهم‌هاست و زیرا با توجه به تعطیلی که در اواسط هفته رخ می‌دهد معمولا بازار و خریداران چندان دست به آب و آتش نمی‌زنند و گویا در این روز شق‌القمر می‌کنند.

بنابراین باید توجه داشت که شرایط کسالت آور روز گذشته احیانا امروز نیز از سوی حقوقی‌ها و صف‌سازی آن‌ها در بخش فروش پیگیر می‌شود و شاید در چنین برهه‌ای این تک‌سهم‌ها باشند که بتوانند در فضای غبارآلود بورس، فضایی را برای تنفس باز کنند.

نبض دلار به صدا در آمد

درحالی که دلار در کانال ۲۶ هزارتومان بود و هیاهویی برای صعود مجددا این ارز به چشم نمی‌آمد، خبر‌هایی از ناکجا آباد رسید که توافق، فعلا بدون توافق اینجا بود که شعله دلار جان گرفت تا نرخ این ارز به ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان برسد.

هر یورو نیز به ۳۰ هزار و ۹۶۵ تومان رسیده است؛ طبق شنیده‌ها، طرف روس به ایرانی‌ها قول‌هایی مبنی بر آنکه برجام تمام است و توافق‌هایی حاصل شده را مخابره کرد اما؛ اتفاقات بازار دلار اینگونه سوال را برای ما پیش آورده که آخرین نوسان‌گیری دلاریون بود یا اینکه اهالی این بازار اخباری را می‌دانند که طرف روس، نمی‌داند.

سکه مرز را گذراند

با رشد نرخ دلار باید اینگونه عنوان کرد که هر گرم طلا در تابلوی طلافروشی‌ها به یک میلیون و ۲۱۷ هزارتومان رسیده و هر سکه بهارآزادی نیز با گذراندن مرز جدید خود، به ۱۲ میلیون و ۵۰ هزارتومان ایستاده و هر سکه امامی نیز با نرخ ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان دست به دست می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر