بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
مدیران عامل بانک تجارت و گروه صنعتی ایران خودرو بر ضرورت تقویت همکاری‌ها به ویژه از طریق تامین مالی زنجیره تولید با هدف کاهش هزینه‌های ذینفعان مجموعه ایران خودرو تاکید کردند.
کد خبر : ۲۵۵۴۶۴

بانک تجارت+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک تجارت صبح دوشنبه نهم اسفندماه با حضور در شرکت خودروسازی ایران خودرو و در دیدار با خطیبی، مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو بر ضرورت تحکیم و گسترش همکاری دو طرف تاکید کرد.



مدیرعامل بانک تجارت در این دیدار ضمن تشریح جزئیات سامانه زنجیره تامین بانک تجارت، ویژه پشتیبانی و تامین مالی زنجیره تولید گروه صنعتی ایران خودرو گفت: فرآیند تولید محصول نهایی شرکت بزرگی همچون ایران خودرو از شرکت‌های فولادی کشور گرفته تا قطعه سازان و خود شرکت ایران خودرو می‌تواند با به‌کارگیری این سامانه به انجام رسد تا به این ترتیب مسائلی همچون ذینغ واحد و فرایند‌های زمان‌بر تامین مالی به صورت خودکار و با سرعت بیشتر و هزینه کمتر میسر شود.

اخلاقی با ابراز خرسندی از اینکه نخستین فرآیند تامین مالی زنجیره تولید SCF در همکاری بانک تجارت و گروه صنعتی ایران خودرو به شکل کاملا واقعی و عملیاتی کار خود را آغاز کرده است افزود: این روش تامین مالی در چارچوب پشتیبانی و مانع‌زدایی از مسیر تولید، مورد تاکید دستگاه‌های حاکمیتی به ویژه وزارت محترم صنعت، معدن و تجارت است و تاکید داریم که روش تامین مالی زنجیره تولید چه از نظر طول و چه از نظر عرض زنجیره باید گسترش و تعمیم یابد.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به سابقه همکاری این بانک با گروه صنعتی ایران خودرو بر آمادگی بانک تجارت برای افزایش همکاری به‌ویژه با شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو و سایر ذیفعان این شرکت خودروسازی تاکید کرد.

خطیبی: روش تامین مالی زنجیره تولید «ایمنی» و «شفافیت» را به همراه دارد

خطیبی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز با بیان اینکه بانک تجارت بانک اول ایران خودرو است و روابط متقابل با سابقه و خوبی بین دو مجموعه وجود دارد گفت: تامین مالی همواره مهمترین دغدغه شرکت‌های تولیدی به شمار می‌رود و روش تامین مالی زنجیره تولید ایران خودرو ارائه شده از سوی بانک تجارت می‌تواند به‌عنوان مدلی موفق ویژگی‌های مهمی همچون ایمنی، شفافیت، روان بودن و کاهش هزینه‌ها را در مراودات مالی گروه صنعتی ایران خودرو و زنجیره شرکت‌های همکار با این مجموعه فراهم آورد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن استقبال از گسترش و تعمیق همکاری دوطرف در قالب تامین مالی زنجیره تولید افزود: قرار است بانک تجارت بیش از گذشته در امور مالی ایران خودرو نقش آفرینی کند و این تعامل می‌تواند در تقویت تولید محصولات ساخت ایران کمک شایانی کند.

در این دیدار نیکفر، قائم مقام مالی و اقتصادی ایران خودرو، پیرمحمدی مدیرعامل ساپکو و شریفیان معاون مدیرعامل بانک تجارت در راهبری بازار و توسعه کسب و کار نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر