بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح شد:

سال ۱۴۰۱؛ شفافیت شرکت‌ها، بورس ایده‌آل

سال ۱۴۰۱؛ شفافیت شرکت‌ها، بورس ایده‌آل
بازاری ایده آل بوده که نقدشوندگی را در بالاترین حد ممکن قرار دهد و سازمان بورس نیز امکان جابجایی نقدینگی را آسان‌تر کند.
کد خبر : ۲۵۶۲۱۲

افزایش محدودیت ها؛ مانعی سر راه فعالان بازار سرمایه /عید/

حبیب فرجی دانا کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص بازار ۱۴۰۱ بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ هر قدر که شرکت‌ها عملکرد بهتر و شفاف تری ارائه دهند، بورس ایران ایده آل‌تر بوده و شرایط بهتری را به همراه خواهد داشت. در این راستا می‌توان گفت افزایش نقدشوندگی در بازار و کاهش وحدت‌های معاملاتی نیز می‌تواند وضعیت خوبی برای بازار سرمایه رقم بزند.


بیشتر بخوانید: ایستگاه پایانی


وی ادامه داد: تا به الان بازار سرمایه روند نزولی را به اندازه کافی تجربه کرده و در سال جدید ریزش خاصی برای آن نمی‌توان متصور شد. در حال حاضر بازار نیازمند یک تحرک داخلی بوده تا اعتماد فعالان و سهامداران به بورس برگردد. در واقع بسیاری از آن‌ها از فعالیت در بازار سرمایه کناره گیری کردند چرا که محدودیت‌های زیادی در این زمینه اعمال شده است.

فرجی دانا خاطرنشان کرد: در این راستا می‌توان گفت بازار سرمایه ایده آل در سال ۱۴۰۱ روند کاملا صعودی و یا نزولی نخواهد داشت. بازاری ایده آل بوده که نقدشوندگی را در بالاترین حد ممکن قرار دهد و سازمان بورس نیز امکان جابجایی نقدینگی را آسان‌تر کند. همچنین با افزایش رقابت بین خدمات مالی می‌توان انتظارات مثبتی از بازار مالی داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ایستگاه پایانی
بازارهای موازی جنب بورس؛

ایستگاه پایانی

نفس راحت بازار سرمایه در آخرین چهارشنبه سال
در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح شد:

نفس راحت بازار سرمایه در آخرین چهارشنبه سال

سال ۱۴۰۱، موعد سررسید اوراق دولتی
یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

سال ۱۴۰۱، موعد سررسید اوراق دولتی

ارسال نظر