بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
درآمدهای "شکبیر" از فروش محصولات افزایش یافت؛

«پلی‌اتیلن سبک خطی AA ۰۲۰۹» درآمدزاترین "شکبیر"

«پلی‌اتیلن سبک خطی AA ۰۲۰۹» درآمدزاترین
عنوان درآمدزاترین محصول "شکبیر" را «پلی‌اتیلن سبک خطی AA ۰۲۰۹» یدک می‌کشد که طی این دوره هفتگی ۸۳ میلیارد تومان از فروش این محصول شناسایی کرد که نسبت به هفته گذشته حدوداً ۲۴ میلیارد تومان افزایش درآمد را به ثبت رساند.
کد خبر : ۲۵۶۸۴۹

پتروشیمی امیرکبیر+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی امیرکبیر در هفته منتهی به ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ طی عملکردی مشابه با هفته گذشته با ۴ محصول در معاملات بورس کالا حضور پیدا کرد، این محصولات شامل «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX، پلی‌اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰، پلی‌اتیلن سبک خطی AA ۰۲۰۹ و پلی‌اتیلن سبک فیلم D ۲۴۲۰» می‌شوند.

مقدار عرضه‌های «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» پتروشیمی امیرکبیر در هفته منتهی به ۱۹ فروردین ماه سال جاری به ثبات رسید و مانند هفته گذشته یک هزار و ۸۰۰ تن محصول را در بازار به عرضه رساند.

میانگین نرخ فروش هر تن از محصول «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» بالغ‌بر ۲۹۵,۸۱۲ هزار ریال اعلام شد که بالغ‌بر یک درصد رشد نرخ را نسبت به آخرین هفته معاملاتی در سال گذشته به همراه داشت.

مجموع درآمدی که "شکبیر" از فروش محصول «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» شناسایی کرد مبلغی برابر با ۵۳ میلیارد و ۲۴۶ میلیون تومان بود، میزان درآمدی که فروش این محصول به دست آمد تفاوت زیادی با هقته گذشته نداشت و یک درصد افزایش یافت.

عملکرد هفتگی شکبیر+بورس نیوز

پتروشیمی امیرکبیر محصولات دیگری را در هفته منتهی به ۱۹ فروردین‌ماه وارد معاملات بورس کالا کرد که می‌توان از به «پلی‌اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰» اشاره کرد که در این هفته بر خلاف هفته گذشته توانست از محصولات عرضه شده خود درآمد کسب کند، طی این هفته حجم معامله این محصول ۸۰ تن بود و درآمدی که از این محصول به دست آمد ۲ میلیارد و ۶۹۴ میلیون تومان بود.

محصولی دیگر که توسط پتروشیمی امیرکبیر مورد عرضه قرار داد مربوط به «پلی‌اتیلن سبک فیلم D ۲۴۲۰» بود که ۸۸ تن از این محصول را راهی معاملات بورس کالا کرد، مقدار حجم معامله برای این محصول برابر با ۸۸ تن به‌صورت نقد بود که بیانکر آن بود تمام این محصول به فروش رسیده و درآمدی که از فروش این محصول به دست آمد برابر با ۳ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان بود.

بر اساس این گزارش، عنوان درآمدزاترین محصول "شکبیر" را «پلی‌اتیلن سبک خطی AA ۰۲۰۹» یدک می‌کشد که طی این دوره هفتگی ۸۳ میلیارد تومان از فروش این محصول شناسایی کرد که نسبت به هفته گذشته حدوداً ۲۴ میلیارد تومان افزایش درآمد را به ثبت رساند، این میزان درآمدی که از فروش این محصول اعلام شد مربوط به فروش ۳,۴۱۰ تن از این محصول بود که به‌صورت نقد و مچینگ به فروش رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش درآمد هفتگی
«پلی‌اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰» پتروشیمی امیرکبیر متقاضی نداشت؛

کاهش درآمد هفتگی "شکبیر"

ثبات در عرضه «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX»
درآمدزاترین محصول "شکبیر" چه کالایی بود؛

ثبات در عرضه «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» "شکبیر"

وقتی شیره بازار را می‌کشند/ شاخص کل ۱.۱۴ درصد افت کرد
نیم نگاهی به بازارسرمایه ۲۱ اسفندماه؛

وقتی شیره بازار را می‌کشند/ شاخص کل ۱.۱۴ درصد افت کرد

ارسال نظر