بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
تمامی محصولات عرضه شده "اروند" به فروش رسید؛

رشد درآمد هفتگی پتروشیمی اروند با طعم افزایش نرخ

رشد درآمد هفتگی پتروشیمی اروند با طعم افزایش نرخ
شرکت پتروشیمی اروند با ۳ محصول پا به رینگ معاملات بورس کالا گذاشت، این ۳ محصول عبارت‌اند از «سود کاستیک، پلی وینیل کلراید ۶۵ S و پلی وینیل کلراید ۶۸۳۴ E» که مورد معامله قرار گرفتند.
کد خبر : ۲۵۷۲۱۶

پتروشیمی اروند+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی اروند در هفته منتهی به ۲۶ فروردین‌ماه سال جاری با ۳ محصول پا به رینگ معاملات بورس کالا گذاشت، این ۳ محصول عبارت‌اند از «سود کاستیک، پلی وینیل کلراید ۶۵ S و پلی وینیل کلراید ۶۸۳۴ E» که مورد معامله قرار گرفتند.

پتروشیمی اروند تا پایان هفته توانست از محصول «سودکاستیک» ۱۳ هزارتن در بازار به عرضه بگذارد و مقدار تقاضایی که برای این محصول به ثبت رسید برابر با ۱۵,۰۷۵ تن بود و حجم معامله این محصول نیز با وجود این مقدار تقاضا نیز برابر با ۱۳ هزار تن بود، تمام این محصول طی این هفته به‌صورت سلف به فروش رسید.

نرخ فروش سود کاستیک در هفته منتهی به ۲۶ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ مبلغی بالغ‌بر ۶۹,۶۳۰ هزار ریال در ازای هر تن به ثبت رسید که افزایش ۶ درصدی را نسبت به هفته گذشته شاهد بود، مقدار تقاضا این محصول نسبت به هفته گذشته ۳,۸۵۰ تن افزایش یافت.

میزان درآمدی که پتروشیمی اروند از فروش محصول «سود کاستیک» شناسایی کرد مبلغی برابر با ۹۰ میلیارد و ۵۱۸ میلیون تومان بود که با افزایش درآمد ۲۳ درصدی (۱۷ میلیارد تومان) نسبت به هفته گذشته همراه بود.

عملکرد هفتگی پتروشیمی اروند+بورس نیوز

لازم به ذکر است که پتروشیمی اروند محصولات دیگری را روانه بورس کالا کرد که می‌توان به «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» و «پلی وینیل کلراید ۶۸۳۴ E» اشاره کرد.

پتروشیمی خراسان در هفته منتهی به ۲۶ فروردین‌ماه سال جاری ۳,۴۹۰ تن از محصول «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» را در بورس کالا مورد عرضه قرار داد که تمامی این محصول به‌صورت سلف به فروش رسید و مجموع تقاضا برای آن نیز ۵,۴۲۶ تن بود.

ارزش معامله «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» در پایان هفته به ۱۳۰ میلیارد و ۳۱۳ میلیون تومان رسید که عنوان درآمدزاترین محصول "اروند" را طی این هفته به خود اختصاص داد و این مبلغ به‌دست‌آمده در مقایسه با آخرین هفته‌ای که مورد معامله قرار گرفت رشد ۶ درصدی را تجربه کرد.

پتروشیمی اروند طی این هفته ۴۸۲ تن از محصول «پلی وینیل کلراید ۶۸۳۴ E» را مورد عرضه قرار داد که تماماً به فروش رسید، میزان درآمدی که از این محصول بر جای ماند برابر با ۲۰ میلیارد و ۸۲۸ میلیون تومان بود

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
حضور
حجم معامله سود کاستیک در هفته گذشته ۱۲,۶۵۰ هزار تن بود؛

حضور "اروند" با ۳ محصول در معاملات

فردا، روز برگزاری مجمع
شرکت پتروشیمی اروند اعلام کرد؛

فردا، روز برگزاری مجمع "اروند"

ارسال نظر