بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
درآمد ماهانه بهمن دیزل افزایش یافت:

"خدیزل" با دنده‌سنگین به صعود درآمدی رسید

"خدیزل" در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته روند کاملا نوسانی را تجربه کرده که البته می توان گفت طی ۳ ماه گذشته رشد خوبی را به همراه داشت.
کد خبر : ۲۵۷۵۷۱

روند نوسانی درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بهمن دیزل در گزارش اسفندماه ۱۴۰۰ مجموع درآمد عملیاتی خود را برابر با ۴،۲۸۱ میلیارد ریال شناسایی کرده و از ابتدای سال مالی نیز درآمد‌های ثبت‌شده این شرکت بالغ‌بر ۲۷،۹۱۸ میلیارد ریال ارائه‌شده است.

روند نوسانی درآمد

همچنین میزان سرمایه اعلام‌شده این شرکت در صورت‌های مالی ۸,۰۰۰ میلیارد ریال نمایش داده‌شده که دراین‌بین لازم به ذکر بوده درآمد‌های به‌دست‌آمده از فروش محصولات، در بازار داخلی صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید: بازگشایی "خدیزل" ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز جاری


درآمد‌های عملیاتی "خدیزل" تا پایان اسفندماه

بر اساس این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که این شرکت از فروش محصولات شناسایی کرده در مقایسه با ماه گذشته ۴ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده، به‌گونه‌ای که توانست از ۴،۱۲۴ میلیارد ریال به ۴،۲۸۱ میلیارد ریال برسد. همچنین با توجه به نمودار زیر می‌توان دریافت "خدیزل" در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته روند کاملا نوسانی را تجربه کرده که البته می توان گفت طی ۳ ماه گذشته رشد خوبی را به همراه داشت.

روند نوسانی درآمد

طبق گزارش منتشرشده در سامانه کدال، درآمد تجمیعی "خدیزل" به ۲۷،۹۱۸ میلیارد ریال رسید و در همین راستا توانست رشد ۲۱۰ درصدی را برای فعالیت اسفندماه این شرکت به ثبت برساند.

با نگاهی به بخش درآمدی از سبد محصولات تولیدی می‌توان دریافت بیشترین درآمدی که شرکت از خود بر جای گذاشت، مربوط به «کامیونت ۶ تن» با ۱،۱۲۴ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش آن در حدود ۶۹۸ میلیون و ۵۷۵ هزارتومان به ازای هر دستگاه اعلام‌شده است.

بر اساس این گزارش، «مینی‌بوس» بخش دیگری از "خدیزل" بوده که پس از «کامیونت ۶ تن» توانست با ۷۶۴ میلیارد ریال بیشترین درآمد را نصیب این شرکت کند و البته نسبت به ماه گذشته کاهش ۲۴ درصدی را از خود به‌جا گذاشته است.

فروش شرکت "خدیزل" در اسفند ۱۴۰۰

همچنین شرکت بهمن دیزل موفق به فروش ۴۱۵ دستگاه از محصولات خود در بازار داخلی شد که می‌توان گفت نسبت به بهمن‌ماه درروند نزولی ۷ درصدی قرارگرفته است. البته پرفروش‌ترین این محصولات مربوط به «کامیونت ۶ تن» با ۱۶۱ دستگاه بود که درواقع نسبت به ماه گذشته ۴۱ درصد کاهش را به همراه داشت.

طبق این گزارش، از ابتدای سال مالی "خدیزل" موفق به فروش ۳،۳۵۰ دستگاه در بازار داخلی شد که در این بازه زمانی نیز «کامیونت ۶ تن» با فروش ۱،۹۰۹ دستگاه بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر