بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
رئیس هیئت مدیره آهن آنلاین گفت: بازار سرمایه ایران باید یاد بگیرد که به شرکت‌های غیرتولیدی نگاه کند. متاسفانه فقط شرکت‌های تولیدی در بورس هستند.
کد خبر : ۲۵۸۴۲۵

کیامرزی

بهنام کیامرزی رئیس هیئت مدیره آهن آنلاین در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: فروشگاه اینترنتی آهن آنلاین در زمینه‌های مختلف حضور دارد. ما انتظار خاصی از دولت نداریم. به طور مثال بدون اینکه یک ریال وام اشتغال و حمایت بگیریم برای چندصدنفر با هزینه شخصی ساختمان خریدیم و اشتغال ایجاد کردیم. ما اینقدر زحمت کشیدیم و شغل ایجاد کردیم. دولت، مجلس و شهرداری به ما کمک کند تا ما پول بدهیم و دفتر محل کارمان را اداری کنیم. زمانی که آقای قالیباف شهردار تهران بود می‌توانستیم پول بدهیم و دفتر محل کارمان را اداری کنیم. به محض اینکه ما کار را شروع کردیم قانون آن را حذف کردند. این همان تصمیمات یک شبه است. این تصمیمات اجازه نمی‌دهد که برنامه ریزی کنیم. اگر بخواهیم برنامه ریزی بلندمدت داشته باشیم نباید قانون‌ها هر روزعوض شوند.

وی افزود: مشکل خاص ما همچنان منابع انسانی است. ما مشکل نیروی متخصص داریم. مدارس و دانشگاه‌ها تخصص یاد نمی‌دهند و سطح علمی در جوانان مثل سابق نیست.

رئیس هیئت مدیره آهن آنلاین ادامه داد: ما دنبال این هستیم که یکسری از صفحات سایت آهن آنلاین را که بزرگترین سایت صنعتی ایران است به تولیدکننده‌ها اختصاص دهیم تا بتوانند به طور انحصاری کار کنند و درصد کمی از درآمدشان را به ما بدهند. فقط یک نفر به عنوان فروشنده در محل کار ما مستقر می‌شود. حتی می‌توانیم از نظر مالی به تولیدکننده کمک کنیم.

کیامرزی در پایان گفت: بازار سرمایه ایران عادت کرده که با شرکت‌های تولیدی کار کند. مثلا اگر آمازون، گوگل یا توئیتر به ایران بیاید نمی‌تواند سهامش را به بورس عرضه کند و این معضل بزرگی است. بازار سرمایه ایران باید یاد بگیرد که به شرکت‌های غیرتولیدی نگاه کند. متاسفانه فقط شرکت‌های تولیدی در بورس هستند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر