بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
نسبت به ماه گذشته؛

رشد ۶ درصدی درآمد "غزر"

رشد ۶ درصدی درآمد
شرکت زر ماکارون میزان درآمدی که در دهمین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۴۱۰ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر : ۲۷۸۰۸۲

رشد ۶ درصدی درآمد

بورس‌نیوز:

شرکت صنعتی زر ماکارون با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۸۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۵ هزار و ۶۵۷ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست ثبات در درآمدزایی را نشان بدهد.

رشد ۶ درصدی درآمد

شرکت زر ماکارون میزان درآمدی که در دهمین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۴۱۰ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در دی‌ماه از فروش محصولات خود در بازار داخل و خارج کشور شناسایی کرد یک درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۶ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت غذایی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۱ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

رشد ۶ درصدی درآمد

میزان درآمدی که شرکت زر ماکارون در این دوره ماهانه در بازار داخل و خارج شناسایی کرد، نشان‌دهنده بیشتر بودن درآمد داخلی این شرکت بود. درآمد صادراتی که "غزر" در دهمین ماه از سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند برابر با ۳۵ میلیارد تومان بوده است که نسبت به ماه گذشته درآمد صادراتی این شرکت غذایی ۵۲ درصد افزایش را تجربه کرده است.

رشد ۶ درصدی درآمد

بیشترین درآمدزایی که شرکت زر ماکارون در دی‌ماه سال جاری به ثبت رساند مربوط به «ماکارونی رشته‌ای» با ۲۱۱ میلیارد تومان بود، میزان درآمد حاصل‌شده از فروش این محصول در دی‌ماه دربرگیرندة ۵۱ درصد از درآمد ماهانه "غزر" بود. مابقی درآمد‌هایی که زر ماکارون از فروش دیگر محصولات خود شناسایی کرد برابر با ۱۹۹ میلیارد تومان بود. "غزر" در دی‌ماه ۲ گروه از محصولات «رشته‌ای و فرمی» را در بازار خارج از کشور به فروش رساند.

رشد ۶ درصدی درآمد

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
فروش ماکارونی‌های
روند درآمدزایی زر ماکارون در اوج به سر می‌برد

فروش ماکارونی‌های "غزر" در مسیر صعود

ارسال نظر