بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
پتروشیمی شازند اعلام داشت؛

رکوردزنی "شاراک"

رکوردزنی
شرکت پتروشیمی شازند از فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی به درآمد ۳ هزار و ۳۱ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۹۲۲۴

رکوردزنی

بورس‌نیوز:

شرکت پتروشیمی شازند با سرمایه ثبت شده ۸۰۶ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۶ هزار و ۲۹۶ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری از رکورد جدید و فوق‌العاده‌ای رونمایی کرد.

رکوردزنی

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی شازند در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود، به درآمد ۳ هزار و ۳۱ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با رشد ۱۳ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۶۹ درصدی همراه شد، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۱ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

رکوردزنی

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی شازند از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «دو اتیل هگزانول» با ۴۴۹ میلیارد تومان بود؛ درآمدی که "شاراک" از فروش این محصول در بهمن‌ماه به دست آورد برابر با ۱۵ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «دو اتیل هگزانول»، پرفروش‌ترین محصول این شرکت «پلی‌پروپیلن داخلی» بود که ۴۳۲ میلیارد تومان کسب درآمد داشته است. همچنین شرکت پتروشیمی شازند در ماه جاری از «اتیلن اکساید، اتواکسیلاتها، ترکیبات آلی نیتروژن‌دار، هیدروکربور‌های هیدروژینه شده، سی. اف. او، پلی بوتادین، اتیلن گلایکول، وینیل استات، دو اتیل هگزانول، پلی‌اتیلن سبک خطی، پلی‌اتیلن سنگین، رافینت BBR و متفرقه» هم کسب درآمد کرد.

رکوردزنی

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر