بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
درآمد تسهیلات اعطایی بانک صادرات؛

"وبصادر" عالی می‌نوازد!

بانک صادرات در یازدهمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۵ هزار و ۴۴۵ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۹۲۲۷

بورس‌نیوز:

بانک صادرات با سرمایه ثبت شده ۱۷ هزار و ۵۳۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۸ هزار و ۷۴ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری‌ها و کارمزد درآمد کسب کند.

بانک صادرات در یازدهمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۵ هزار و ۴۴۵ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در بهمن ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۳ درصد افزایش را نسبت به ماه گذشته و ۴۳ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۲ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

عمده‌ترین درآمد "وبصادر" در بهمن‌ماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با یک هزار و ۹۲۶ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک صادرات از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۳۵ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در بهمن‌ماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «خرید دین» و «فروش اقساطی» با یک هزار و ۲۸۲ میلیارد تومان و ۶۷۳ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۲۴ و ۱۲ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر