بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

سلبریتی‌های جاده مخصوص

ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به ورود مجدد خودرویی‌ها در بازار و تجربه‌ای گران که امروز جدیدالورود‌ها آن را تجربه کردند.
کد خبر : ۲۱۸۲۸۸

پنج و نیم عصر

به گزارش بورس نیوز، امروز سلبریتی جاده‌مخصوص بالاخره بازگشایی شد و خیال خیلی‌ها را راحت کرد تا این افراد امروز چشم برهمه سهم‌ها ببندند و بفروشند تا به جاده مخصوص سلام کنند.
سلام ما را هم برسانید.
البته فقط غیبت یکی دوماهه نبود که سهم خودرویی‌ها را جذاب کرد؛ افزایش قیمت‌های بازار خودرو هم در جذابیت اهالی جاده بی تاثیر نبود. امروز قیمت فروش مصوب خودرو هم گران شد و پیش فروش‌ها هم با چنان استقبالی مواجه شد که سایت‌ها هنگ کرد! 

یکی از دوستان جاده هم گفته یا قیمت خودرو را آزاد کنید یا خودرو را هم وارد بورس کنید. حالا باید دید بورس تهران محل لایی کشی خودرو‌های داخلی هم خواهد شد یا نه.

تجربه گران جدیدالورودها

سهامداران طی این مدت حسابی پیراهن پاره‌کرده و با تجربه شده‌اند بنابراین باید پی به این مطلب ببرند که چه سهمی را می‌فروشند تا سهم چه شرکتی را می‌خرند و اصلا آیا در صف خرید این سهم، چیزی گیرشان می‌آید یا نه. هر چه بود، گذشت، ولی از حالا ماتم گرفته ایم؛ ماتم بازگشایی لیدری که همیشه بلاهای نامیمونی را سر بازار آورده است.

پا برهنگان دیروز، مدعیان امروز

این روز‌ها از کوزه بورس آب می‌خورند؛ ولی چیزی که از عجایب رد کرده و انتظار می‌رود کمی نظارت بر آن صورت بگیرد اظهار نظر برخی چهره‌های مطرح و نیمه مطرح و ناشناخته جویای نام در مورد بازار سرمایه و خرید و فروش سهام است. گویا بعضی دوستان عادت دارند هر جا بحثی داغ بود، کفش از پا درآورده و وسط بپرند. تحلیل بازار سرمایه توسط مدعیان دانش سیاسی و هنری و ورزشی و... (که معتقدیم خیلی از آن‌ها در حوزه تخصصی خود هم تخصص ندارند) از اتفاقات عجیبی است که فقط اینجا مشاهده می‌شود و لاغیر...

شهد شیرین سیت مدیریت

عضویت در هیات مدیره شرکت‌های بورسی هم انگار شهد شیرینی است که هر که یکبار چشیده معتاد شده! نایب رییس هیات مدیره یکی از شرکت‌های بورسی همزمان عضو هیات مدیره یکی از شرکت‌های نفتی هم هست! مدیران عامل عزل شده هم که به پای ثابت خیلی از هیات مدیره‌ها تبدیل شده اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد یک شرکت متوسط بورسی به اعضای هیات مدیره حداقل ماهی ۲۰ میلیون تومان حقوق داده و نکته عجیب‌تر آنکه بعضی از اعضای هیات مدیره شرکت‌های بورسی، تنها تخصص شان نابود کردن یک بنگاه اقتصادی بوده و بس! کاش حالا که نجومی حقوق می‌دهند و به قوانین مربوط به عدم عضویت همزمان در هیات مدیره ۲ شرکت مختلف هم توجهی ندارند، حداقل یکی را انتخاب کنند که شایستگی هم داشته باشد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

عجایب مالی شهر اُز

ساعت‌ پنج‌ونیم عصر؛

استیشن‌های گاراژی

ساعت پنج‌ونیم عصر؛

پرس سنگین خوک‌ها

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
مدیر عامل سابق الان چه غلطی در هیات مدیره سایپا میکنه و دهها ملیون حقوق میگیره؟
خشایار
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
اقتصاد این مملکت فقط روی پاشنه رانت حرکت میکند، یعنی ثروت های بادآورده برای کسانی که حقشان نیست. = .....