بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

بازار مثبت و ملایم پیش روی سهامداران

کارشناس بازار سرمایه گفت: گروه‌های صادرات محور از جمله معدنی، پتروشیمی و فلزی ظرفیت لیدری بازار را در هفته جاری دارند، اما در مجموع کلیت بازار مثبت خواهد بود.
کد خبر : ۲۳۱۲۱۴

لیدری گروه‌های صادرات محور در بازار

صادق قاسمی در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره وضعیت بازار در هفته جاری اظهار کرد: بازار تقریبا اصلاح خوبی انجام داده، انتخابات آمریکا را نیز پشت سر گذاشته و متغیر‌های کلان همانند نرخ ارز نیز به ثبات نسبی رسیدند و درباره نرخ سپرده نیز سیاستگذار اعلام کرد به دنبال تغییر آن نیست به همین دلیل متغیر‌های بازار مناسب هستند.

کارشناس بازار سرمایه افزود: با توجه به شرایط موجود، شرکت‌های صادرات محور وضعیت مناسبی خواهند داشت، اما در مجموع با تغییراتی که به وجود آمده کلیت بازار می‌تواند رشد مناسب و ملایمی داشته باشد.

وی گفت: به دلیل خروج نقدینگی زیاد از طرف سهامداران و دولت، وضعیت نقدینگی موجود در بازار همانند گذشته نیست اما پیش بینی می‌شود با متغیر‌های موجود یک بازار مثبت همراه با رشد ملایم را در هفته جاری پیش رو داشته باشیم.

قاسمی بیان کرد: گروه‌های صادرات محور از جمله معدنی، پتروشیمی و فلزی ظرفیت لیدری بازار را در هفته جاری دارند، اما در مجموع کلیت بازار مثبت خواهد بود.

مدیرعامل کارگزاری آرمون بورس درباره تغییرات زمان پیش گشایش تصریح کرد: طرح اولیه این موضوع متفاوت بود و ۵ دقیقه قبل از بازار دسترسی به ویرایش بسته شود که طرح مناسبی بود و می‌توانستند جلوی اوردر‌های غیرواقعی را بگیرد.

وی ادامه داد: هر چند کاهش زمان پیش گشایش از ۳۰ به ۱۵ دقیقه می‌تواند مزایایی داشته باشد، اما طرح اولیه بسیار مناسب‌تر بود و می‌توانست مانع هجوم اوردر‌های غیرواقعی شود.

قاسمی تاکید کرد: البته تغییر مدام زیرساختار‌های بازار یک عامل منفی است و باید منتظر نتیجه این تغییرات باشیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
اون حقوقیهایی که با کلی منت در بازار منفی به اسم بازارگردانی هر روز در منفی 5 حجم مبنا پر میکردند تا سرمای مردم رو بیشتر نابود کنند، الان که بازار برگشته کجا هستند تا با خرید در مثبت 5 وظیفه بازارگردانیشون رو انجام بدهند تا لااقل حجم مبنا رو در جهت مثبت پر کنند ؟؟؟؟؟؟؟
این بود نتیجه و دستاورد این همه وقت و انرژی که مدیران باکفایت بورس در جلسات هرروزه تلف کردند ؟ افزایش تعداد حقوقیهای نوسانگیر در پوشش قانونی بازارگردانی ؟ مرحبا و دست مریزاد آقایون، خسته نباشید دلاوران.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
چه عجب لیدری بازار رو دادن به سهامهایی که سرشون به تن شون می ارزه چی بود چندین ساله لیدری بازار را دست شرکتهای زیان مثل خودرویی و غیره می دادن که بازار را لیدرشون بعدی از اندکی زمان کل بازار رو می بردن ته چاه و بنداز در رو می کردن حداقل این سهام های بنیادی لیاقت لیدری را دارن و رو دست هیچکس نمیمونه چون سهام باارزش است
مرگ و ننگ بر این دولت دزد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
............... بر این دولت ............
پیروز
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
صعود صعود صعود تا کمتر از یک ماه دیگر همه ضررها جبران میشود فقط نفروشید نفروشید نفروشید مطمئن باشید جبران سختی در پیش است پس از هر سختی آسانی است.
م مرادی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
خرابی چونکه از حد بگذرد آباد می گردد