بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
رقابت نفس گیر خریداران سنگ آهن در بورس کالا/ ثبت معامله ۳۰۰ هزار تن سنگ آهن در تالار حراج باز
امروز در شرایطی ۳۰۰ هزار تن سنگ آهن در دو محموله ۵۰ هزار تنی سنگ آهن دانه‌بندی و ۲۵۰ هزار تنی سنگ آهن کلوخه روی تابلو حراج باز بورس کالای ایران رفت که با استقبال خریداران در مجموع یک میلیون و ۵۰ هزار تن تقاضا برای خرید این دو محموله در تالار شکل گرفت.
کد خبر : ۲۳۸۶۵۲

سنگ آهن در بورس کالا+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز،  امروز در شرایطی ۳۰۰ هزار تن سنگ آهن در دو محموله ۵۰ هزار تنی سنگ آهن دانه‌بندی و ۲۵۰ هزار تنی سنگ آهن کلوخه روی تابلو حراج باز بورس کالای ایران رفت که با استقبال خریداران در مجموع یک میلیون و ۵۰ هزار تن تقاضا برای خرید این دو محموله در تالار شکل گرفت که به موجب آن کل حجم عرضه شده با افزایش قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت.

 در عرضه های امروز سنگ آهن از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در تالار حراج باز بورس کالا، محموله ۵۰ هزار تنی سنگ آهن دانه‌بندی تولید مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران با تقاضای ۳۰۰ هزار تنی مواجه شد و به واسطه شکل‌گیری رقابت میان خریداران قیمت پایه با ۱۹.۷ درصد رشد از ۱۱ هزار و ۳۲۰ ریال به ازای هر کیلوگرم به ۱۳ هزار و ۵۵۰ ریال افزایش یافت.

همچنین ۲۵۰ هزار تن سنگ آهن کلوخه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با تقاضای ۷۵۰ هزار تنی همراه شد و همین امر سبب شد قیمت پایه با رشد ۱۶.۹۶ درصدی از ۱۰ هزار و ۲۶۰ ریال به ازای هر کیلوگرم فروشنده به ۱۲ هزار ریال برسد.

بیشتر بخوانید:

فروش بیش از ۳۰۰ هزار تن سنگ آهن دانه‌بندی و کلوخه در بورس کالا

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پیشنهاد شناور شدن نرخ سیمان
مدیرعامل شرکت سیمان ساوه در گفت‌و‌گو با بورس نیوز تاکید کرد:

پیشنهاد شناور شدن نرخ سیمان

عضو شورای عالی بورس در گفت‌وگو با بورس نیوز:

دولت دست در جیب شرکت‌ها نکند

ارسال نظر