بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر : ۲۴۰۰۴۰

استارت‌آپ موناکو

راه‌اندازی استارت آپ موناکو یکی از بهترین تصمیماتی خواهد بود که شما برای تجارت خود در خصوص استارت‌آپ‌ها اتخاذ کرده‌اید. زیرا موناکو یکی از بهترین اقتصاد‌ها را دارد. موناکو به عنوان یک کشور متمایز و اصلی در سال ۱۴۱۹ تاسیس شد، کشوری واقع در قاره اروپا است.

راه‌کار‌های فناوری برای صنعت در اینوتکس ۲۰۲۱

در این رویداد صنایع نیاز‌های فناورانه خودشان را به اکوسیستم نوآوری کشور ارائه می‌دهند تا راهکاری برای رفع آن پیدا کنند و همکاری بیشتری بین صنعت و اکوسیستم‌نوآوری اتفاق بیافتد؛ لذا این رویداد فرصت مناسبی برای حضور استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، مخترعین و فناوران هست تا با دانش خود، راه‌گشای مشکلات صنعت کشور باشند.

فراهم شدن زمینه اشتغال ۲۶۰ استارت آپ

تاکنون ۲۶۵ شرکت استارت‌آپ در حوزه‌های مختلف تخصصی توسط این افراد ایجاد شده که زمینه اشتغال تخصصی مستقیم برای بیش از ۶ هزار نفر از بهترین متخصصان و فارغ‌التحصیان داخلی را فراهم کرده است.

جذب ۶۳ درصدی سرمایه‌های رویداد دوشنبه‎‌های استارت‌آپی در حوزه سلامت

 تاکنون ۲۲ رویداد در قالب «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با حضور سرمایه‌گذاران برگزار شده است.

در این ۲۲ رویداد استارت‌آپی ۱۴۷ استارت‌آپ حضور داشتند که این تعداد بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان تقاضای جذب سرمایه داشته است.

پذیرش مرکز فناوری‌های هوشمند شهری برای استارت‌آپ‌ها

مرکز فناوری‌های هوشمند شهری وابسته به مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف با حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه و ارائه فضای کار اختصاصی و اشتراکی، آمادگی خود برای خدمات رسانی به تیم‌های استارت‌آپی و شرکت‌های خلاق و نوپا را اعلام کرده است.

مسابقه تلویزیونی با عنوان "کارویا" برای طرح‌های فناورانه

از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف "تامین مالی جمعی" طرح‌های فناورانه مسابقه تلویزیونی با عنوان "کارویا" ساخته شده و تابستان امسال از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد و طی آن بیش از ۱۲۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور به رقابت می‌پردازند تا طرح‌های سرمایه‌پذیر برتر وارد فرآیند تامین مالی جمعی شود.

برنامه شتابدهی برای طرح‌های نوآورانه حوزه سلامت

یکی از شتابدهنده‌های تخصصی دارو و مکمل به منظور جذب ایده‌های فناورانه در حوزه‌های تخصصی فراخوان "استارت‌آپ ویکند" خود را در حوزه سلامت منتشر کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر