بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
وقتی شکارچی صدف، شکارِ پیرانا شد!
ساعت پنج‌ونیم امروز عصر نیم‌نگاهی دارد به سرمایه‌گذارانی که برای صید مروارید برجامی تن به آب زدند اما؛ غافل از آنکه برق ته رود، ماهی پیرانا گوشت‌خوار بود.
کد خبر : ۲۵۵۹۵۷

پنج و نیم عصر+بورس نیوز

به گزارش بورس‌نیوز؛ سخنگوی راه‌پله‌ها اینبار در آخر هفته به‌حرف گرگ‌های برجامی تن به آب گروه خودرو و بانکی‌ها زد و البته در این آب، صدف و ستاره‌ای در کار نبود و بلکه تنها ماهی پیرانا برای سهامداران کمین کرده بود تا بازهم لاشه نقدینگی باقی مانده در سال ۱۴۰۰، کوچک و کوچکتر شود.

سخنگوی ما پیرو سهامداران به آب زده درخواست داده که اگر می‌فروشید هم مانند مسافران خط دروازه‌دولت از سهم‌ها پیاده نشوید و بزارید حداقل این سرخی‌ها، سرمایه‌ها را به خاک و خون نکشد.

البته طبق شنیده‌ها بسیاری از بازگیران حقوقی با راه‌اندازی امواج سرخ در نظر دارند تا حقیقی‌ها از این سهم‌ها به‌قیمت خرد شدن استخوان‌ها نیز پیاده شوند.

روان‌کار بزرگ با قلیان، صندلی گرفت

چندی پیش خبری آمد که یکی از روانکار‌های واقع در خیابان ملاصدرا مدیرعاملی را برای زیرمجموعه‌های خود انتخاب کرده که چندی پیش عموی او در حال قلیان‌کشیدن و پذیرایی بود و تشکر ایشان از آن گعده در فضای مجازی بسیار معروف بود؛ این فرد که در دولت بنفش به قول آقای لاریجانی از وزاری مال آن دولت بود، گویا به‌صورت شبکه‌ای فامیل‌های خود را به صندلی‌های فراوانی رسانده است.

فربه‌های دولتی و قزل‌آلا

سخنگوی راه‌پله از سوی دیگر به شرکت‌های چاق و فربه دولتی اشاره داشت که در زمان صعود بازاسرمایه مانند خرس‌های آلاسکا از قزل‌آلا‌های رودخانه (جریان ورود نقدینگی) خود را سیر و آماده زمستان کردند و در همان موقع هم زیر سقف بهارستان تاکید شد که امسال از خواب زمستانی خبری نیست و باید دنبه‌ها را بسوزانید.

ولی گویا فربه‌های دولتی نه‌تن‌ها به‌خواب رفتند بلکه هر بار که از خواب نیز می‌پرند، باز به سراغ قزل‌آلا‌های تازه رفته و می‌خواهند نطفه این ماهی را در این جوی آب کور کنند!

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Canada
شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
سلام
جسارتا خیلی متن‌ها پیچیده و در پرده و پرابهام است و تکلف دارد و همین هم از جذابیت آن‌ها برای مخاطب عام بورسی کم می‌کند.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
این مطالبی که مینویسید حداقل ی کد بدید خواننده ای که نمیدونه درباره چی مینویسید یکم متوجه باشه، نه فقط خودتونو عده ای تو اون سهامها هستن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
این شر و ور ها چیه ،اینها استفراغ کدام آدم یبسی است که نوشتید.با دست ور دارید از این خذعبلات
مرگ و ننگ بر این دولت دزد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
تمام پولام تو بورس نابود شد.مرگ و ننگ بر این دولت دزد