بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
درآمدزاترین محصول "شکبیر" چه کالایی بود؛

ثبات در عرضه «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» "شکبیر"

ثبات در عرضه «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX»
مجموع درآمد این پتروشیمی از فروش محصول «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» به مبلغی برابر با ۸۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان رسید که با کاهش درآمد نسبت به هفته منتهی به ۲۰ اسفندماه روبه‌رو بود.
کد خبر : ۲۵۶۲۴۲

پتروشیمی امیرکبیر+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی امیرکبیر در هفته منتهی به پایان سال ۱۴۰۰ با ۴ محصول وارد رینگ معاملاتی این هفته شد و این محصولات عبارت‌اند از «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX، پلی‌اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰، پلی‌اتیلن سبک خطی AA ۰۲۰۹ و پلی‌اتیلن سبک فیلم D ۲۴۲۰».

پتروشیمی امیرکبیر در هفته منتهی به ۲۷ اسفندماه سال جاری همانند هفته گذشته با ۳ هزار تن «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» وارد معاملات بورس کالا شد و با این مقدار عرضه روند ثابتی را از خود باقی گذاشت، مقدار تقاضایی که "شکبیر" برای فروش این محصول طی این هفته دریافت کرد ۳,۴۳۰ تن بود.

شرکت "شکبیر" با این مقدار تقاضایی که برای «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» دریافت کرد، در پایان هفته منتهی به ۲۷ اسفندماه تمام ۳ هزار تن محصول عرضه‌شده خود را به فروش رساند، مقدار حجم معامله‌ای که برای این محصول اعلام شد همچون هفته گذشته بود.

عملکرد هفتگی پتروشیمی امیرکبیر+بورس نیوز

میانگین نرخ فروش هر تن از محصول «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» بالغ‌بر ۲۸۹,۱۸۶ هزار ریال اعلام شد که نزدیک به ۴ درصد کاهش نرخ فروش را نسبت به هفته گذشته به همراه داشت.

مجموع درآمد این پتروشیمی از فروش محصول «پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» به مبلغی برابر با ۸۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان رسید که با کاهش درآمد نسبت به هفته منتهی به ۲۰ اسفندماه روبه‌رو بود.


بیشتر بخوانید: فروش ماهانه "شکبیر" ۸ درصد کاهش یافت


پتروشیمی امیرکبیر محصولات دیگری را وارد بورس کالا کرد که می‌توان از «پلی‌اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰» نام برد که مورد عرضه قرار گرفت، مقدار عرضه این محصول برابر با ۱,۰۰۰ تن و تقاضا برای این محصول ۱۰۰ تن اعلام شد و حجم معامله این محصول نیز با کاهش ۳۶۰ تنی به ۸۰ تن رسید.

میزان درآمدی که این پتروشیمی از فروش «پلی‌اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰» در هفته منتهی به ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ به دست آورد برابر با ۲ میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان بود که با کاهش ۸۲ درصدی همراه بود.

محصولی دیگر که توسط پتروشیمی امیرکبیر تا پایان هفته مورد عرضه قرار گرفت متعلق به «پلی‌اتیلن سبک فیلم D ۲۴۲۰» بود که ۲۱۰ تن از این محصول روانه بورس کالا شد، مقدار حجم معامله برای این محصول برابر با ۲۱۰ تن به‌صورت نقد بود و درآمدی که از فروش این محصول شناسایی کرد برابر با ۷ میلیارد و ۶۶۱ میلیون تومان بود.

در هفته پایانی سال ۱۴۰۰ عنوان درآمدزاترین محصول پتروشیمی امیرکبیر متعلق به «پلی‌اتیلن سبک خطی AA ۰۲۰۹» بود که طی این هفته ۸۲ میلیارد و ۶۱۲ میلیون تومان از فروش این محصول به دست آورد که حاصل فروش ۲,۵۵۲ تن از این محصول بود که به‌صورت سلف به فروش رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
وقتی شیره بازار را می‌کشند/ شاخص کل ۱.۱۴ درصد افت کرد
نیم نگاهی به بازارسرمایه ۲۱ اسفندماه؛

وقتی شیره بازار را می‌کشند/ شاخص کل ۱.۱۴ درصد افت کرد

حضور
«پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» درآمدزاترین محصول بود؛

حضور "شکبیر" با ۳ محصول در بورس کالا

ارسال نظر