بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
در جلسه روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز

جمع بندی صنعت ساختمان با بررسی سه نماد ارایه شد

وضعیت بنیادین صنعت ساختمان با بررسی سه نماد "ثمسکن"، "وساخت" و نیز "پدیده" در نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز تحلیل شد. طی هفتمین نشست تحلیلی که با همکاری شرکت مشاور سرمایه گذاری هدف حافظ برگزار شد.
کد خبر : ۱۳۲۵۶۵
نویسنده :
کیوان فر
وضعیت بنیادین صنعت ساختمان با بررسی سه نماد "ثمسکن"، "وساخت" و نیز "پدیده" در نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز تحلیل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه مشتریان بورس نیوز، طی هفتمین نشست تحلیلی که با همکاری شرکت مشاور سرمایه گذاری هدف حافظ برگزار شد، بیش از 30 نفر از اعضای باشگاه حضور داشتند و پس از بررسی وضعیت بنیادین سه شرکت ساختمانی، کلیت صنعت نیز مورد تحلیل قرار گرفت که فایل PDF تحلیل های ارایه شده در ذیل قابل دسترسی است.


پدیده شاندیز

ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز

سرمایه گذاری مسکن

سرمایه گذاری ساختمان ایران


در پایان این نشست همانند جلسات قبلی گواهینامه حضور برای اعضای باشگاه مشتریان بورس نیوز صادر شد.

جمع بندی صنعت ساختمان با بررسی سه نماد ارایه شد

لازم به ذکر است نشست بعدی سه شنبه هفته آینده 93.6.25 با همکاری شرکت کارگزاری بانک سامان و با محوریت بررسی وضعیت بنیادین صنعت مخابرات برگزار می شود. زمان و مکان دقیق نشست بعدی طی اخبار آتی به اطلاع اعضاء خواهد رسید.

گفتنی است با توجه به محدود بودن ظرفیت افراد شرکت کننده، از کلیه اعضای محترم باشگاه مشتریان بورس نیوز درخواست می شود که حضور قطعی خود را با ثبت نام از طریق لینک زیر اعلام نمایند.


لینک ثبت نام نشست

http://www.boursenews.ir/fa/forms/16


همراه داشتن کارت عضویت باشگاه مشتریان بورس نیوز الزامی است.

در پایان گفتنی است آن دسته از عزیزانی که علاقه مند به حضور در این نشست ها هستند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 50 هزار تومان برای افراد حقیقی و 100 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو باشگاه مشتریان بورس نیوز ثبت نام کنند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

ttp://www.boursenews.ir/fa/forms/3




اشتراک گذاری :
ارسال نظر