بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
در دوازدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان؛

زر ماکارون، لوح و تندیس یادبود دریافت کرد

در دوازدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران نمونه جوان؛زر ماکارون، لوح و تندیس یادبود دریافت کرددر دوازدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان، از مهدی دارابی، مدیر اجرایی گروه صنعتی زرماکارون به عنوان مدیر نمونه جوان، تجلیل و لوح و تندیس یادبود اهدا شد.
کد خبر : ۱۸۴۸۳۹



به گزارش بورس نیوز،  دوازدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران نمونه جوان دوشنبه ۱۹ آذرماه با حضور رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزرای سابق این وزارتخانه و جمعی از مسئولان کشور در مرکز همایش های بین  المللی صداوسیما برگزار شد.

در این جشنواره، مهدی دارابی، مدیر اجرایی شرکت زر ماکارون به عنوان مدیر جوان نمونه کشور معرفی شد و لوح و تندیس یادبود این جشنواره را دریافت کرد.

اقتدار کشورها در توانمندی نیروی انسانی استعلی صدری، دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان هدف از برگزاری این جشنواره را حمایت از تولید و کارآفرینی جوانان اعلام و اظهار کرد: در این عصر، اقتدار کشورها بر پایه سرمایه های دانشی آنهاست. دیگر منابع زیرزمینی و فسیلی هرچند مهم است اما نقش نیروی انسانی تاثیرگذارتر است.

وی افزود: بر همین اساس یکی از دغدغه ها این است که چگونه از این منابع ارزشمند انسانی در کشور استفاده بهینه و در راستای خلق ارزش افزوده اقتصادی و تولید و ارایه خدمات به کار گرفته شوند. باور منابع فکری و فرهنگی یک کشور نیازمند پختگی اندیشه و توان فکری است.

مدیران جوان ساختارهای کهنه را دگرگون می کنند

محمدرضا مرتضوی، دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران نیز در این مراسم درباره قابلیت های مدیران جوان در فضای کسب و کار، گفت: مدیران جوان که بیشتر، منظم و تحصیل کرده هستند از انگیزه و توانمندی بالایی در ایجاد تغییر و دگرگونی در ساختارهای کهنه برخوردارند و این امر می تواند تحولاتی را در سازمان ها و بنگاه های اقتصادی ایجاد کند.وی افزود: درسال های اخیر توانمندی مدیران جوان ایران در کشورهای خارجی نیز زبانزد شده است و سازمان های بزرگ در دنیا ازقابلیت های جوانان ایرانی بهره می برند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر