بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

نرخ نفت سوختی برای رشد درآمد پالایشی‌ها

محاسبات انجام شده حاکی از آن‌است که به دلیل افزایش قیمت نفت، درآمد شرکت‌های پالایشی نیز نسبتا به ماه گذشته افزایش یافته به همین دلیل سهام این شرکت‌ها در وضعیت مطلوبی قرار گرفته است.
کد خبر : ۱۹۵۷۸۰

نرخ نفت سوختی برای رشد درآمد پالایشی‌ها

به گزارش بورس نیوز، کاهش نرخ دلار در روز‌های گذشته موجب شد که سرمایه گذاران ضمن خروج از این بازار نقدینگی خودرا به سمت و سوی دیگری هدایت کنند که در این میان بازار سرمایه به دلیل وضعیت مطلوب صورت‌های مالی شرکت ها، نظر سرمایه گذاران را به خود جلب کرد تا جایی که این جذابیت موجبات سبزپوشی شاخص را فراهم کرد و حتی سهم شرکت‌های کوچک نیز روند رو به رشدی را در پیش گرفتندکه البته این امر ممکن است در روز‌های آینده به دلیل تخلیه حباب عواقبی را نیز برای سهامداران در پیش داشته باشد.


در این خصوص محمد ثریانژاد مدیرعامل کارگزاری بانک توسعه صادرات به خبرنگار بورس نیوز گفت: باتوجه به میزان نقدینگی وارد شده به بازار سرمایه و نیز حمایت مسئولین دولتی از این بازارسرمایه پیش بینی می‌شود که روند رو به رشد شاخص بورس همچنان ادامه یابد.

وی ادامه داد: وضعیت بنیادی شرکت ها، نتایج بررسی گزارش‌های مالی آن‌ها و شرایط بازار‌های موازی سه عامل مهم در زمینه هدایت نقدینگی به بورس محسوب می‌شوند.

مدیرعامل کارگزاری بانک توسعه صادرات با اشاره به اینکه در روز جاری سهام شرکت‌های پالایشی بیشترین تاثیر را در رشد شاخص داشتند، ادامه داد: محاسبات انجام شده حاکی از آن‌است که به دلیل افزایش قیمت نفت، درآمد شرکت‌های پالایشی نیز نسبتا به ماه گذشته افزایش یافته به همین دلیل سهام این شرکت‌ها در وضعیت مطلوبی قرار گرفته است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در بازارهای جهانی رقم خورد؛

افزایش قیمت طلا و نفت

کارشناس بازارسرمایه در گفتگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

خاطره‌سازی شاخص در بین التعطیلین!

ارسال نظر
نظرات بینندگان
جانباز
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸
با سلام آقایان وخانمها ی مسوول بگذارید بازار سرمایه روند طبیعی خودرا طی کند وعرضه وتقاضا بازاررا متعادل می کند از بورسهای اقتصادهای پیشرفته ونوظهور یاد بگیریم از سال 92 درس بگیریم اشتباه سازمان بورس باعث سقوط بورس شد(علت اصلی) -درمقطعی اززمان مقام معظم رهبری فرمودند :از تنشهای اقتصادی نترسید.--- ---- رکود برای جامعه خطرناک است . رکود اقتصادی و.....و....