بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
عملکرد مناسب این شیشه‌ساز در شهریور‌ماه:

شیشه سودسازی "کهمدا" ترک خورد!

بر اساس آخرین گزارش عملکرد ماهیانه، این شرکت در مهر‌ماه با ثبت فروشی ۲۱۴.۳۵۸میلیون ریالی خود، کاهش در حدود ۲۰میلیارد ریالی را در مقایسه با شهریور ماه خود تجربه کرد.
کد خبر : ۱۹۸۹۰۲

عملکرد مناسب این شیشه ساز در شهریور ماه:

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از انتشار گزارش عملکرد حسابرسی نشده سه ماهه نخست شرکت شیشه همدان و کاهش ناامیدکننده سود خالص در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، اکنون شاهد انتشار عملکرد مهر ماه این شرکت هستیم.

بر اساس آخرین گزارش عملکرد ماهیانه، این شرکت در مهرماه با ثبت فروشی ۲۱۴.۳۵۸میلیون ریالی خود، کاهش در حدود ۲۰میلیارد ریالی را در مقایسه با شهریور ماه خود تجربه کرد.

بر اساس این گزارش، شرکت شیشه همدان در ۴ماهه ابتدایی سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ موفق به فروش ۲۳.۶۱۲ تن انواع ظروف شیشه‌ای بسته‌بندی و ... شده که این مقدار فروش منجر به تحقق درآمدی ۷۷۵ میلیارد ریالی شده است.

عملکرد مناسب این شیشه ساز در شهریور ماه:

همانگونه که درجدول مشاهده می‌شود، مجموع فروش مقداری و مبلغی این شرکت در چهار ماهه نخست سال جاری در مقایسه با سال مالی گذشته عمدتا تاثیر پذیر از افزایش نرخ‌های فروش بوده و مقادیر فروش این شرکت تغییر محسوسی نداشته است.

لازم به ذکر است، با توجه به صورت‌های مالی سه ماهه منتشر شده این شرکت عدم شناسایی سود ناشی از تسعیر ارز در سال جاری از جمله مهم‌ترین دلایل عدم رشد سودآوری این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است.

عملکرد مناسب این شیشه ساز در شهریور ماه:

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش نرخ‌های فروش آبان‌ماه در صورت‌های این شیشه‌ساز ثبت شد؛

ترک ناامیدکننده سودخالص روی "کهمدا"

نرخ فروش این شیشه ساز ۵۲ درصد رشد کرد؛

رشد «کهمدا» در زمین خارجی‌ها

ارسال نظر