بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: آغاز نشدن روند اجرایی طرح ملی مسکن آسیب زیادی را برای بازار مسکن در کشور به همراه دارد، زیرا بازار علائم مثبتی در واکنش به برنامه ریزی دولت برای تولید مسکن دارد. 
کد خبر : ۱۹۸۹۷۴

اجرانشدن طرح ملی مسکن آسیب بسیاری در پی دارد

به گزارش بورس نیوز، سیدحسین افضلی درباره اجرای طرح ملی مسکن، اظهار کرد: به نظر من دولت در اجرای طرح ملی مسکن بسیار کند و آهسته‌ حرکت می‌کند، به همین دلیل قطعا وزارت راه و شهرسازی باید از تک تک روز‌ها برای پیشرفت این برنامه استفاده کند.

وی افزود: در وضعیت موجود برخی اعلام می‌کنند که اجرای طرح ملی مسکن در شرایط کنونی با توجه به مدت زمان باقی مانده دولت دوازدهم به صلاح نیست، زیرا شاید دولت‌ها آتی مسئولیت تکمیل این پروژه را بر عهده نگیرند، اما به نظر من این مسئله به هیچ وجه درست نبوده و دولت در این مدت نیز باید تمام سعی خود را برای تولید انبوه مسکن انجام دهد.

نماینده مردم اقلید در خانه ملت ادامه داد: در هفته گذشته طرح ملی مسکن در استان کرمان به عنوان استان پایلوت اجرایی شد، هم اکنون دولت باید تمام جوانب و مشکلات این طرح را شناسایی کند تا در گام‌های بعدی مشکلات اجرایی و مدیریتی در این بخش به وجود نیاید.

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: معتقدم دولت در اجرای طرح ملی مسکن باید با مولفه‌های موجود به صورت واقع بینانه نگاه کند، از این رو توجه به شرایط عمومی مردم، اقتصاد مسکن و عوامل تأثیرگذار در رکود یا صعود بازار، از عواملی است که دولت در اجرای طرح ملی باید به آن‌ها توجه کند.

افضلی گفت: آغاز نشدن روند اجرایی طرح ملی مسکن آسیب زیادی را برای بازار مسکن در کشور به همراه دارد، زیرا بازار علائم مثبتی در واکنش به برنامه ریزی دولت برای تولید مسکن دارد. 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر