بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

اصلاح زمانی در انتظار "بورس"

پر نوسان شدن بورس طی روز‌های اخیر امری طبیعی بوده و برخی متغیر‌ها تثبیت شده و بازار هم احتمالا دوره اصلاح زمانی را از سر می‌گذراند.
کد خبر : ۱۹۹۷۸۸
 
اصلاح زمانی در انتظار
 
حامد فلاح مدیرعامل کارگزاری سینا در ارزیابی بازار به بورس نیوز گفت: بورس امروز تحت تاثیر خودرویی‌ها و برخی از بانکی‌ها که بحث تجدید ارزیابی سرمایه‌گذاری آن‌ها تشکیل شده، قرار گرفت و مثبت بود.

این کارشناس بازار سرمایه وضعیت بازار را در طولانی مدت بررسی و تصریح کرد: به نظر می‌رسد بازار یک اصلاح زمانی در پیش دارد نه اصلاح" شاخص "و "قیمت" بنابراین پر نوسان شدن بورس طی روز‌های اخیر امری طبیعی بوده و برخی متغیر‌ها نیز تثبیت شده و بازار هم احتمالا دوره اصلاح زمانی را از سر می‌گذراند. 

فلاح در خصوص "روند شاخص" گفت: پیش‌بینی می‌شود شاخص در مرز ۳۰۰ تا ۳۱۰ هزار خواهد بود و اتفاق خاصی در انتظار بازار سرمایه نیست.

وی افزود: تک سهم‌هایی که وضعیت بنیادی مناسب‌تری دارند از رشد بیشتری در بلند مدت برخوردار خواهند شد و نگرانی در مورد افت بازار وجود ندارد. 

مدیرعامل کارگزاری سینا سهم‌های بزرگ را به عنوان سهام ارزنده بازار دانست و گفت: با نگاه سرمایه‌گذاری تا برگزاری مجمع شرکت‌ها در تیرماه می‌توان برخی سهم‌های بزرگ را ارزنده عنوان کرد. 

فلاح در پایان افزود: برخی سهم‌های بزرگ در حوزه فلزات اساسی، حوزه پالایشگاهی و برخی از سهم‌های بانکی که وضعیت مناسب‌تر و تراز مثبتی دارند، برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

اظهارنظر قبل از قطعیت، ممنوع!

مدیرتحلیل گروه مالی اقتصاد بیدار در گفتگو با بورس نیوز:

"بورس" بازاری هزار فاکتور

ارسال نظر