بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
در صورت‌های مالی میان دوره‌ای مشاهده شد؛

"وگستر" و افزایش ارزش پرتفوی بیش از ۳۱۴میلیارد ریال

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان در صورت پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس از افزایش ارزش پرتفوی بورسی ۳۱۴میلیارد و ۲۷۴میلیون ریالی آن خبر داد.
کد خبر : ۱۹۹۸۰۷

به گزارش بورس نیوز، شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان در اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۶ماهه سود هرسهم را ۴۷۹ریال اعلام کرد.

این شرکت سود عملیاتی طی مدت مورد گزارش را ۱۹۱میلیارد ریال، سود خالص را ۱۹۱میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۲۰میلیارد و ۶۴میلیون ریال منتشر کرده است.

از سوی دیگر "وگستر" در صورت پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس از افزایش ارزش پرتفوی بورسی ۳۱۴میلیارد و ۲۷۴میلیون ریالی آن خبر داد.

همچنین بهای تمام شده در این دوره با رشد ۵۷میلیارد و ۸۲۳میلیون ریالی به مبلغ ۴۴۸میلیارد و ۲۶۴میلیون ریال رسیده است. ارزش بازار پرتفوی بورسی آن نیز با رشد ۳۷۱میلیارد و ۶۳۹میلیون ریالی به مبلغ ۷۶۲میلیارد و ۵۳۸میلیون ریال ریال بالغ شده است.

"وگستر" در گزارش منتشر شده خود کل مبلغ واگذاری طی دوره مورد گزارش را ۷۹۵میلیاردو ۲۴۳میلیون ریال اعلام کرد که سود این واگذاری به ۱۸۱میلیارد و ۱۸۱میلیون ریال رسید. همچنین در این دوره سهام خریداری شده در بورس به مبلغ ۶۷۱میلیارد ریال رسید.

این شرکت در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی خود در خصوص ترکیب پرتفوی اعلام کرده که با توجه به استراتژی هیات مدیره شرکت، تمرکز سرمایه گذاری از بلندمدت به کوتاه مدت صورت پذیرفته و این روند ادامه دارد. همچنین در برنامه‌های با اهمیت خود برای دوره مالی ۶ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ اعلام کرد که قصد دارد فعالیت‌های مرتبط با موضوع اصلی شرکت یعنی سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار را بیشتر از گذشته داشته باشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر عامل شرکت "گسترش سرمایه گذاری ایرانیان" هشدار داد؛

به صدا درآمدن زنگ خطر در "وگستر"

گسترش سود با فروش سرمایه‌گذاری‌ها؛

"کمنگنز" "وگستر" را آباد کرد

برآورد ارزش خالص دارایی‌های «وگستر»؛

وقتی منطق در قیمت سهام این سرمایه گذار صدق نمی‌کند

مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه گذاری ایرانیان؛

خروج «وگستر» از منطقه زیان

ارسال نظر