بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

وقتی کنتور پرید...

ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به کت‌وشلواری‌های چاه بازکن تا رخت‌بستن عباس‌آقا از کارگزاری پرطمطراق.
کد خبر : ۲۰۰۵۱۳

وقتی کنتور پرید...

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که اگرچه فیوز کنتورسازی ایران پریده و برق گرفتگی هیات مدیره آن باعث شکل‌گیری هاله‌نور در چندکارگزاری شده اما؛ حضور افرادی کت‌وشلوار مشکی‌پوش با کارت ویزیتی تحت عنوان چاه‌بازکن در حوزه بانکی درصدد تخلیه فاضلاب در زندان اوین، باعث شده تا مجددا گوش چند کارگزاری کشیده شود تا آن‌ها بقجه سفر را بر سر عصا کرده و قصد مملکت اجنبی را بگیرند.

عباس‌آقا رفت!!!
نام کارگزاری که به‌میان آید، شایعه‌ها نیز دوچندان می‌شود؛ به‌تازگی خبر رسیده عباس‌آقای یک کارگزاری آگاه به بورس و شرایط آن و البته به همراه شریک خود گفتند، استعفا و خدافظ! همه دوستان نیز انگشت به‌دهان کرده‌اند که مگه کسی از برگ گل به این افراد پایین‌تر گفت!
اما شاید رخت‌بستن عباس‌آقا تنها بخاطر عدم صلاحیت و فشار ملاصدرانشینان برای کنارگیری از هیات مدیره این کارگزاری بعد از افتضاح تاریخی کنتورسازی و صندوق‌های فروشگاهی باشد.
از سوی دیگر، این را هم نشنیده بگیرید که تحرکات جدید در هیات مدیره بانک سیروسفر و کنارگیری مالکان پشت‌پرده این بانک از فعالیت‌های ستادی، اجرایی و حتی بخشیدن عطا و لقای سهامداری آن، شاید از دیگر عوامل خداحافظی عباس‌اقا از کارگزاری پرطمطراق باشد.

خداحافظی برادر آقای معاون از بانک سیروسفر
سخنگوی ما البته این شایعه را در گوشی در بازار پخش کرد که برادر آقای معاون، گویا پس از تغییر و تحولات می‌خواهد از بانک سیروسفر خداحافظی کند، ولی در پچ‌پچ‌ها از همان برادر‌های مکتبی "بانک نظامی غیرزیان‌ده" نام آورده شده که گویا عزم خود را برای در دست‌گیری سکان این بانک و البته، شرکت‌های ساختمان‌ساز و هتل‌ساز آن جزم کرده‌اند؛ در این بین گویا مدیرعامل جدید کارگزاری سپه نیز، به مقصد بانک سیرو‌سفر، بلیت بگیرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
دبیر سندیکای تولیدکنندگان برق در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

امروز "برق" را گران می‌کنند!

ساعت پنج‌ونیم عصر؛

کارمند‌های فئودال

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
بلیت یا بلیط؟ تو مدرسه نمره انشا و دیکته چند می گرفتی بورس نیوز؟