بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

تجربه نخستین مقاومت در مرز ۵۲۰ واحدی

به نظر می‌رسد اولین مقاومت را در مرز ۵۱۰ الی ۵۲۰ واحدی شاخص شاهد باشیم که با چند روز صبوری، بورس مجددا حرکت خود را آغاز خواهد کرد.
کد خبر : ۲۱۰۷۸۷
 
تجربه اولین مقاومت در مرز ۵۲۰ واحدی شاخص
 
حمید علیخانی، مدیرعامل کارگزاری راهبرد سرمایه‌گذاری ایران سهام در بررسی روند بازار روز جاری به بورس‌نیوز گفت: با در نظر گرفتن وضعیت بازار‌های موازی بورس، شرایط نقدینگی سرگردان و اتفاقات مناسبی که رخ داد، اقبال به بازارسرمایه بیشتر شد و همچنین کمک‌ها و حمایت‌های دولت نیز در این راستا به بهبود وضعیت کمک شایانی داشت.
 
وی با اشاره به خرید و فروش‌های هیجانی خاطرنشان کرد: روز گذشته شاهد طی کردن بازه ۱۴هزارتایی مثبت در بورس و ورود fresh money به بورس بودیم و این روند ادامه‌دار بوده ولی به هر حال شاهد نوساناتی در بازار نیز هستیم.

این کارشناس بازار سرمایه در توضیح نوسانات اضافه کرد: به نظر می‌رسد نخستین مقاومت را در مرز ۵۱۰ الی ۵۲۰ واحدی شاخص شاهد باشیم که با چند روز صبوری، بورس مجددا حرکت خود را آغاز خواهد کرد.

علیخانی با اشاره به تاثیر قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF عنوان کرد: بازار نسبت به موضوعات پیرامون و ریسک‌های سیاسی واکسیناسیون شده و قرار گرفتن در لیست اف‌ای تی اف را می‌توان در مقایسه با سایر اتفاقات سیاسی ۶ ماه اخیر کوچکترین موضوع دانست چرا که بورس سختی‌های بسیاری را از سرگذرانده است.

مدیرعامل کارگزاری راهبرد سرمایه‌گذاری ایران سهام در پایان اظهار داشت: برخی افراد شتابان و با رفتار‌هایی هیجانی به خرید و فروش سهام خود طی دو روز گذشته پرداختند، اما همچنان شاهد ورود نقدینگی به بازار سرمایه هستیم.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

صخره‌نوردی شاخص‌کل با نرخ دلار

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

آغاز رالی صعودی بنیادی‌ها

شاخص‌کل پله ۴۹۷ واحد را پشت سر گذاشت؛

عزم شاخص برای فتح پنجمین ابرکانال

ارسال نظر